Κυριακή 11 Μαΐου 2008

Oops! I did it once again!

Δε ξέρω πως τα καταφέρνω και καταστρέφω κάτι στο linux μου και μετά δε μπορώ να boot-άρω.

Φταίω εγώ ας πούμε που θέλω κάποια συγκεκριμένα πράγματα; Η χθεσινή καφρίλα μου ήταν η εξής:

Το σύστημά μου αποτελείται από έναν 120άρη σκληρό κι έναν παλιό 40άρη. Τα ΧΡ ήταν φυσικά εγκατεστημένα στον 120άρη ο οποίος αφού μπήκε αργότερα στο σύστημά μου, έγινε master. To Kubuntu μπήκε στον 40άρη.

Απ' τη στιγμή όμως που χρησιμοποιώ κυρίως linux στον υπολογιστή μου, είπα ότι κάποια στιγμή πρέπει να κάνω το switch, τα ΧΡ να μπουν στο 40άρη και το linux στον 120άρη.

Δε ξέρω αλλά με το που μπήκε το Kubuntu, o GRUB δεν έβλεπε το σκληρό με τα ΧΡ. Απ' ότι έμαθα, τα ΧΡ δε γουστάρουν να είναι σε slave δίσκο, οπότε έπρεπε να κάνω κάποιες "αλχημείες" μες απ' το Kubuntu ώστε να βλέπει τα ΧΡ.

Τελικά δεν πέτυχε τίποτα, δε δούλεψε και το Super GRUB (το οποίο παρεπιπτόντως είναι θαυμάσιο εργαλείο) με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να μη μπορώ να μπώ ούτε σε linux ούτε σε ΧΡ.

Θα δοκιμάσω άλλη μια φορά με το Super GRUB κι αν δε γίνει πάλι, θα πάω σ' ακόμα ένα φορμάτ και θα τα κάνω όπως ήταν πριν.

Κάτι τέτοιες ώρες είναι που λέω "τί θέλω και μπλέκομαι με linux, αφού με τα ΧΡ κάνω τη δουλειά μου", αλλά εντάξει δεν πρέπει να πτοείσαι τόσο εύκολα. Άλλωστε το Kubuntu μ' έχει βολέψει αφάνταστα.

Απλά αυτή τη φορά πρέπει να γίνουν όλα σωστά και να σετάρω πλήρως τα ΧΡ αφού πρέπει να δουλέψω κάποια συγκεκριμένα προγράμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: