Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα watcher in the sky. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα watcher in the sky. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Alleged Messiahs


Δεκατέσσερις μήνες (αν δεν κάνω λάθος) πριν, έγινε η πρώτη (σοβαρή) απόπειρα δημιουργίας metal κομματιού με το Dean of Metal να είναι το αποτέλεσμα.

Κινούμενο σε πιο "classic metal" φόρμες, αντιπροσώπευε την ολοκληρωμένη έξοδό μου στο metal χώρο με τα τότε ακούσματά μου.

Μετά από τόσο καιρό παρ' ότι δεν εξελίχθηκα ιδιαίτερα σε επίπεδο τεχνικής (:ΡΡΡ), το Alleged Messiahs επηρεάστηκε πολύ από τα τωρινά ακούσματά μου (Iced Earth συνεχώς επί 4 μήνες), τη συναυλία των Iced Earth στη Θεσσαλονίκη (σίγουρα όνειρο ζωής για μένα) και από το Nick που μου θύμισε ένα τεράστιο ριφ το οποίο είχα παντελώς ξεχάσει χεχεχε... Έχουμε και guest lead κιθάρα στο κομμάτι από τον κιθαρίστα των Faded Line (μα ποιός είναι αυτός; ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει αυτό το συγκρότημα...)

Ο τίτλος του κομματιού έχει να κάνει με όλα αυτά (καταστάσεις, ανθρώπους κλπ) που έρχονται ως σωτήρες ή μοχλοί βοηθείας στις δύσκολες καταστάσεις, αλλά ουσιαστικά κρύβουν τους μοχθηρούς σκοπούς τους κάτω από την παραπλανητική μεταμφίεσή τους.

Without further ado, το ενημερωμένο προφίλ στο ReverbNation από δεξιά καθώς και το BandCamp για κατέβασμα σε FLAC.

Στις ευχαριστίες δεν έχω να πω πολλά πράγματα, χίλια ευχαριστώ στον metal brother για όλη τη βοήθεια/σχόλια/αντιρρήσεις κατά τη διάρκεια της μίξης του κομματιού αλλά κυρίως που μου θύμισε το ριφ που ανέφερα, αν δεν το έκανε το κομμάτι δε θα ήταν αυτό που είναι... \m/

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Dean of Metal Remix



Χεχε ναι άρχισα κι εγώ τα ρεμίξ... Οι κακές παρέες βλέπετε. Αυτή τη φορά χρησιμοποιήθηκε το Steven Slate Drums EX πακέτο, άλλαξε ο ήχος στις ρυθμικές, άλλαξε ο ήχος στη lead (όπως κι άλλαξε ένα σημείο στο "σόλο"), μπήκε ΜΠΑΣΟ (που σκοτώνει), έγινε μίξη (όσο τουλάχιστον μπορεί να θεωρηθεί μίξη), κοινώς ολόκληρο restructure.

Το αποτέλεσμα είναι απίστευτα καλό, εδώ είναι η αρχική ηχογράφηση (128kbps) για σύγκριση. Ο player στα δεξιά είναι up and running, όπως επίσης και το bandcamp για lossless αρχείο.

Φυσικά χίλια ευχαριστώ στον γνωστό κύριο (βλέπε: κακές παρέες) για την πολύτιμη βοήθεια και συμβουλές του.

Αυτάααα.....

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Dean of Metal



Ω ναι... Ήρθε η ώρα που όλος ο κόσμος περίμενε... Μερικούς μήνες μετά την κυκλοφορία του Midnight, οι Watcher In The Sky επιστρέφουν μ' ένα ακόμα κομμάτι που στάζει ατσάλι...

Πιο γρήγορο, με riffs που σπάζουν αυχένες, την ένταση αμείωτη καθ' όλη τη διάρκεια του κομματιού... αυτή τη φορά παραδίδουμε ατόφιο μέταλλο.

O drummer του συγκροτήματος Ι, αφού μελέτησε τον οδηγό Μέταλ Ταμπούρλα: Δε Γκάιντ, κατάφερε να στρώσει τα έτοιμα loops που έπαιζε στη δομή του κομματιού. Τώρα πια βαράει τις μπότες εκεί που πρέπει και δίνει έμφαση με τα πιάτα στις κιθάρες... Κι όταν ανεβαίνουν οι ταχύτητες με τα gallops, κανένα πρόβλημα. Συνεχίζει απτόητος.

Ο lead κιθαρίστας πάλι, μας τα χάλασε λίγο. Στο σημείο του "σόλο" ενώ έπαιξε πολύ ωραία το πρώτο lick, στο δεύτερο κομμάτι έπρεπε να κάνει ένα speed-run αλλά δε τα κατάφερε, με αποτέλεσμα ν' αρκεστούμε σ' ένα "εναλλακτικό" lick... Τι να κάνουμε, θα τον στρώσουμε στη δουλειά για να δουλέψει την τεχνική του.

Εδώ οφείλω να παρουσιάσω ένα νέο μέλος στο συγκρότημα. Ο Gunny θα χρησιμοποιεί το μπάσο του για να δημιουργεί ένα στιβαρό wall-of-sound με τις ρυθμικές κιθάρες και τα τύμπανα. Ήρθε λίγο αργά βέβαια στο συγκρότημα, οπότε και δεν συμμετείχε καθόλου στο κομμάτι. Απ' το επόμενο όμως θα είναι ενεργό μέλος.

Τελειώνοντας, κάθε συγκρότημα που σέβεται τον εαυτό του κάνει επανακυκλοφορίες των παλιών επιτυχιών. Για να μη σπάσουμε λοιπόν την παράδοση, το Midnight επανακυκλοφορεί με καινούργιο ήχο που αντικατοπτρίζει τον ήχο των Watcher In The Sky.

Ακούμε λοιπόν τα κομμάτια από το player στα δεξιά και κατεβάζουμε (σε flac βεβαίως βεβαίως) από το  Βandcamp (profile στο online presence δεξιά ή εδώ).

Πολλά ευχαριστώ στον κόσμο που πίστεψε σε μας και μας βοήθησε να κάνουμε τ' όνειρό μας πραγματικότητα και 666 devil's horns στον μέντορα για τη βοήθεια και τις ιδέες του.

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Strings

H ώρα που φοβόμουν ήρθε... Ν' αλλάξω χορδές στην κιθάρα!

Γελάτε ε; Γελάτε με τον πόνο του ανθρώπου; (ξέρω 2 που θα γελάνε) Τρομακτική ιδέα για κάθε αρχάριο, θες όλα να γίνουν σωστά για να μην κάνεις μαλακία (που διορθώνεται έτσι κι αλλιώς, αλλά για σένα είναι όλεθρος) και την τρέχεις σε τεχνικούς για ψύλλου πήδημα.

Αυτές που έχω είναι ~3 μήνες στην κιθάρα, ε... χρειάζεται μια αλλαγή ρε αδερφέ!

Επειδή το Ιντερνετ είναι ο δεύτερος καλύτερος φίλος μας, έχει ευτυχώς άπειρο υλικό για τη διαδικασία. Τα γράφω εδώ για κάθε ενδιαφερόμενο, ονόματα δε λέμε πχ Captain_nemo κι όποιον άλλο έχει αυτή τη ζοφερή σκέψη στο μυαλό του...

Πρώτο καλό και λεπτομερές βιντεάκι είναι αυτό:


Δεύτερο βιντεάκι είναι αυτό και το διάλεξα γιατί λέει πώς πρέπει να πηγαίνουν τα στριψίματα στα κλειδιά:


Εντάξει, μια δυο φορές ν' αλλάξουμε χορδές το πήραμε το κολάι, αλλά επειδή η πρώτη φορά είναι σημαντική, here we go.

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Keep the Rhythm...

Πριν κανα 2 βδομάδες, βρήκα στο Youtube το κανάλι του Θοδωρή Ζήρα, έλληνα κιθαρίστα, ο οποίος κάθε βδομάδα ανεβάζει κι από ένα δωρεάν μάθημα. Πολύ καλή μαγκιά κατά τη γνώμη μου. Δεν αναλώνεται στα κλασικά αρχάρια θέματα του στυλ, πώς να κρατάς την πένα, πώς να κρατάς την κιθάρα κι άλλα τέτοια. Επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα θέματα όπως scales, soloing, alternate picking... Τέλος πάντων, μπορείτε και μόνοι να δείτε τα μαθήματα.

Εμένα μου κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον τα εξής μαθήματα: 
Metal Rhythm Guitar Playing Part1
Metal Rhythm Guitar Playing Part2  
Metal Rhythm Guitar Playing Part3
Metal Rhythm Guitar Playing Part4
Heavy Riffing Part1
Heavy Riffing Part2
Extreme Metal Rhythm Playing Part1
Extreme Metal Rhythm Playing Part2

Έχει επιπλέον το backing track και το tab για να δουλέψουμε και μόνοι μας. Τέλος πάντων, αλλού το πάω.

Ο Ζήρας λοιπόν, σε κάθε βίντεο μας παροτρύνει να χρησιμοποιούμε μετρονόμο. Λογικό λες, για ρυθμικό παίξιμο πας, πρέπει με κάποιο τρόπο να ξέρεις πώς θα παίξεις και τί. Άντε λέω, ας δοκιμάσω σήμερα με μετρονόμο. Μου φάνηκε απίστευτα δύσκολο. Τόσο καιρό επειδή έκανα ασκήσεις και πάλευα κάποια tabs, δε χρειάστηκε ιδιαίτερα να δουλέψω με μετρονόνο. Τώρα όμως, μου φάνηκε πολύ δύσκολο. Απ' τη μια πρέπει να δίνεις προσοχή για να ξέρεις πού θα παίζεις τη νότα, απ' την άλλη με μπερδεύει το "εσωτερικό" ρολόι που με ωθεί να βαράω τις χορδές πιο γρήγορα απ' το μετρονόνο. Θέλει πολλή δουλειά.

Άσε που σε κάποια φάση, δε μπορείς να κατεβάσεις το tempo πάρα πολύ, σε μπερδεύει ακόμα περισσότερο. Για παράδειγμα με αποσυντονίζει εντελώς αν κατέβω κάτω από 80. Στα 4α και 8α, τα 80bpm είναι το ελάχιστο που μπορώ να παίξω, πιο κάτω βαράω σ' ό,τι χρόνο να 'ναι. Στα 16α εντάξει, 60bpm μην πώ και 50.


Έχει ένα σωρό δωρεάν μετρονόμους πάντως, ακόμα και online αλλά τους τελευταίους δε τους προτιμώ... Ένας ωραίος που βρήκα τώρα, είναι αυτός που έχει και drum sounds. Α ναι, και βολεύει να κουνάς και το κεφάλι πάνω κάτω με το χτύπο...


Το γαμίδι, όσο χρήσιμο είναι τελικά τόσο αποκρουστικό είναι στην αρχή...

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Dean Vendetta 1.0

Hell Yeah!!! Η κιθάρα ήρθε χθες το πρωί, όλα τα λεφτά. Πολύ ελαφρύ το πακέτο, ελαφρύτερο τουλάχιστον απ' του κολλητού μου όταν ήρθε το μπάσο. Και μικρότερο, πραγματικά νόμιζα ότι μου έφεραν μικρή κιθάρα!!!

Τέλος πάντων, το unboxing ξεκίνησε (και παρακάτω δίνω ένα slideshow) αλλά όταν έφτασα στην κιθάρα, έφαγα μια μικρή ψυχρολουσία. Το χρώμα της κιθάρας, είναι πολύ πιο σκούρο από αυτό που έχει στη promo φωτογραφία. Λέω θα 'χει πλάκα να μου 'φεραν άλλη κιθάρα. Απ' ό,τι κατάλαβα, απλά το χρώμα είναι πιο ανοιχτό στις φωτογραφίες, ή μπορεί και να το άλλαξαν. Τέσπα δε με νοιάζει, εγώ έχω την κιθάρα μου!!!


Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Roland Cube 20X

Το προηγούμενο Σάββατο έκανα την παραγγελία από thomann.de, Δευτέρα νωρίς το πρωί μου έστειλαν επιβεβαίωση της παραγγελίας, Τετάρτη πρωί μου έστειλαν μήνυμα ότι η παραγγελία ξεκίνησε, Παρασκευή πρωί (προχθές) ήρθε κιόλας ο ενισχυτής.

Το unboxing experience (ο θεός να το κάνει, 5-6 φωτογραφίες είναι μόνο) ακολουθεί. Τελικά ευτυχώς που διάλεξα αυτόν (thanks Nick) γιατί έχει κάτι γαμάτα εφέ κι επιλογές, λογικά θα κάνουν τεράστια διαφορά στον ήχο (όταν μάθω να παίζω).

Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

My Weapon of Choice

Τέλος καλοκαιριού, αυτό θα είναι κατά 99,9% το "καυτό" μωρό που θα πάρω...

Hell Yeah!!! \m/