Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Heavy_Metal. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Heavy_Metal. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Heavy Metal Comeback

Μετά από πόσους (βαριέμαι να δω πόσους ακριβώς) μήνες απουσίας, είπα να επιστρέψω δυναμικά κατά τη γνώμη μου γιατί έπεσε στην "κατοχή" μου ένα δισκάκι που μου 'κανε εντύπωση από το πουθενά, και μια άλλη κυκλοφορία που την περίμενα πως και πως.



Έχουμε λοιπόν τους Αμερικανούς heavy metallers Huntress (επάνω), γύρω από τους οποίους έχει δημιουργηθεί ένα hype που εν μέρει δε θα 'πρεπε. First things first, παίζουν US Heavy Metal κι έχουν στο μικρόφωνο ένα ξανθό αμερικάνικο πουτ... εεε... τραγουδίστρια!

Αν αφήσουμε στην άκρη το ενδυματικό κιτσαριό της Jill Janus - που είναι χειρότερο κι από τους Manowar με τα δερμάτινα βρακάκια - μας μένει η μουσική, αυτή είναι και το ζητούμενο. Πρώτη φορά που άκουσα το Spell Eater (ντεμπούτο - 2012), εχμμ δε μου έκανε και τρομερή εντύπωση. Εντάξει, heavy metal με ολίγο από black riffing, thrash κλπ... τα γνωστά που κάνουν εκεί στην Αμερική. Μου κόλλησε ιδιαίτερα το Eight of Swords γιατί είναι solid κομμάτι κι έχει φοβερή δομή. Μέχρι εκεί όμως.

Έτσι όπως αναρωτιόμουν τις προάλλες τι να βάλω ν' ακούσω στο αυτοκίνητο, λέω ας βάλω αυτούς, το 'γραψα που το 'γραψα το δισκάκι... Τελικά αποδείχτηκαν πολύ καλοί, τόσο η Jill με τα φωνητικά της όσο κι οι μουσικοί που την πλαισιώνουν. Ας μη γελιόμαστε, δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα καλό metal συγκρότημα με μια ξανθιά bimbo και τα "ταλέντα" της για κράχτη... ΟΜΩΣ (εδώ έρχεται το εν μέρει στο hype που έλεγα) έχει πραγματικά καλή φωνή!

Ουσιαστικά την χαρακτηρίζουν ως "ο θηλυκός King Diamond" και κατά τη γνώμη μου ο χαρακτηρισμός είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό δικαιολογημένος. Έχει καλό γρέζι, έχει καλά growls, έχει καλές τσιρίδες (οι τσιρίδες σε φάση είναι καλές, σε άλλη φάση είναι γάμησέ τα), προωθεί κι αυτό το occult στοιχείο που είναι της μόδας τώρα... Και κάπου διάβασα ότι ήταν μοντέλο του Playboy... κάτι τέτοιο. Λες πως είναι δυνατόν ν' ασχοληθεί αυτή με το metal; Ε, κι εντελώς poser να είναι τουλάχιστον έκανε έναν αξιοπρεπή δίσκο.

Τελικά λοιπόν τι έχουμε; Ένα καλό heavy metal δίσκο. Αν κάποιος είναι στη φάση, μάλλον θα του αρέσει ο δίσκος και η τραγουδίστρια. Αν κάποιος δεν είναι στη φάση, θα του αρέσει μόνο η τραγουδίστρια τρολολολολ


----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Και πηγαίνοντας σε λίγο πιο true μονοπάτια, έχουμε τους Crystal Viper και τον καινούργιο δίσκο τους Crimen Excepta. Περίμενα πως και πως για νέα κυκλοφορία από αυτούς, old school heavy metal από Πολωνία με μια Marta στα φωνητικά και κιθάρα, να σπέρνει όλεθρο. Αυτές ναι, είναι τσιρίδες!

Το άλμπουμ δεν το άκουσα ακόμα αλλά δε θ' αργήσει κι αυτό, αν κρίνω από τα προηγούμενά τους δεν πρόκειται ν' απογοητευτώ. Ακολουθεί το βίντεο για το Witch's Mark που ανοίγει το δίσκο.

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Violate


Ένα μικρό όνειρο έγινε τελικά πραγματικότητα... Μες στη βδομάδα έκανα διασκευή το Violate των Iced Earth.

Πάντα είχα στο μυαλό μου ότι θα διασκευάσω πρώτα το Burning Times αλλά ο κλήρος έπεσε στο Violate και το αποτέλεσμα πιστεύω είναι αρκετά καλό για τα δικά μου DIY δεδομένα. Τέλειο δεν είναι, επαγγελματικό δεν είναι, στα @@ μου όμως γιατί εγώ το διασκεύασα και το καταευχαριστήθηκα :Ρ

Στα γνωστά λημέρια από τη στήλη δεξιά για streaming ή/και download.

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Alleged Messiahs


Δεκατέσσερις μήνες (αν δεν κάνω λάθος) πριν, έγινε η πρώτη (σοβαρή) απόπειρα δημιουργίας metal κομματιού με το Dean of Metal να είναι το αποτέλεσμα.

Κινούμενο σε πιο "classic metal" φόρμες, αντιπροσώπευε την ολοκληρωμένη έξοδό μου στο metal χώρο με τα τότε ακούσματά μου.

Μετά από τόσο καιρό παρ' ότι δεν εξελίχθηκα ιδιαίτερα σε επίπεδο τεχνικής (:ΡΡΡ), το Alleged Messiahs επηρεάστηκε πολύ από τα τωρινά ακούσματά μου (Iced Earth συνεχώς επί 4 μήνες), τη συναυλία των Iced Earth στη Θεσσαλονίκη (σίγουρα όνειρο ζωής για μένα) και από το Nick που μου θύμισε ένα τεράστιο ριφ το οποίο είχα παντελώς ξεχάσει χεχεχε... Έχουμε και guest lead κιθάρα στο κομμάτι από τον κιθαρίστα των Faded Line (μα ποιός είναι αυτός; ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει αυτό το συγκρότημα...)

Ο τίτλος του κομματιού έχει να κάνει με όλα αυτά (καταστάσεις, ανθρώπους κλπ) που έρχονται ως σωτήρες ή μοχλοί βοηθείας στις δύσκολες καταστάσεις, αλλά ουσιαστικά κρύβουν τους μοχθηρούς σκοπούς τους κάτω από την παραπλανητική μεταμφίεσή τους.

Without further ado, το ενημερωμένο προφίλ στο ReverbNation από δεξιά καθώς και το BandCamp για κατέβασμα σε FLAC.

Στις ευχαριστίες δεν έχω να πω πολλά πράγματα, χίλια ευχαριστώ στον metal brother για όλη τη βοήθεια/σχόλια/αντιρρήσεις κατά τη διάρκεια της μίξης του κομματιού αλλά κυρίως που μου θύμισε το ριφ που ανέφερα, αν δεν το έκανε το κομμάτι δε θα ήταν αυτό που είναι... \m/

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Iced Earth - Iced Earth


Jon Schaffer: Rhythm & Lead Guitars, Backing Vocals
Gene Adam: Lead Vocals
Dave Abell: Bass Guitar
Mike McGill: Drums
Randy Shawver: Lead Guitar

Tracklisting:
Iced Earth, Written On the Walls, Colors, Curse the Sky, Life and Death, Solitude, The Funeral, When the Night Falls
~45min

Ξεκινάω αυτή τη διαδρομή στη δισκογραφία των Iced Earth, με το ντεμπούτο άλμπουμ τους (προφανώς!). Ο δίσκος αρχικά εκδόθηκε το Νοέμβριο του 1990 αλλά έγινε remixed και remastered το 2001 με νέο εξώφυλλο. Αυτή την τελευταία έκδοση έχω κι εγώ (το εξώφυλλο φαίνεται στην αρχή), πράγμα που φυσικά σημαίνει ότι δεν ξέρω πώς ήταν η αρχική έκδοση του άλμπουμ. Το αρχικό εξώφυλλο φαίνεται εδώ. Βέβαια αν κρίνω κι από άλλες παραγωγές εκείνης της εποχής, δεν περιμένω τίποτα λιγότερο από καθαρό thrash ήχο.

Πρακτικά λοιπόν σ' αυτό το δίσκο παρουσιάζεται καθαρό thrash metal μπολιασμένο με κάποιες ιδέες οι οποίες παραμένουν στους Iced Earth ακόμα και μετά από τόσα χρόνια. Λογικό απ' τη στιγμή που ο κύριος συνθέτης του συγκροτήματος είναι ο Jon Schaffer. Αυτές οι ιδέες στις οποίες αναφέρομαι είναι το ανεπανάληπτο παίξιμο του Schaffer και οι κατα βάση ίδιες μελωδίες στην κιθάρα.

Η παραγωγή είναι πολύ σκοτεινή και σε κάποια σημεία κλειστοφοβική, περιμένεις κάτι να σου πεταχτεί απ' τη γωνία, είσαι συνέχεια στην τσίτα γιατί δεν ξέρεις πότε από ένα χαλαρό passage θα περάσεις στην ανείπωτη βία! Ο δίσκος ξεκινάει με το ομώνυμο τραγούδι Iced Earth και δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις για τί μιλάμε εδώ. Υπερ-higain ρυθμικές αλλά παράλληλα θεόσφιχτο παίξιμο από τον Schaffer. Ο Gene Adam δεν έχει και τα καλύτερα φωνητικά στον κόσμο, ταιριάζουν όμως στην περίσταση (αν και καλύτερα να άφηνε τις τσιρίδες). Συνεχίζουμε με το Written On the Walls με τις αλλεπάληλες επιθέσεις στ' αυτιά του ακροατή και τα θέματα που προϊδεάζουν τι θ' ακολουθήσει στα επόμενα άλμπουμ. Στο Colors έχουμε μια τυπική Iced Earth εισαγωγή με toms και κολλητικό riff και συνεχίζουμε στο Curse the Sky, το οποίο από ένα σημείο και μετά σε παίρνει απ' τ' αυτιά και δε σ' αφήνει. Το Life and Death είναι μια μικρή παγίδα, έχει μια απ' τις καλύτερες εισαγωγές που έχω ακούσει και φοβερό vibrato με τo tremolo bar. Ακολουθούν δύο instrumental κομμάτια, τα Solitude & The Funeral, με το πρώτο να κυριαρχείται από ακουστική κιθάρα ενώ το δεύτερο να ξεχειλίζει από θεοσκότεινα υπέρβαρα riffs. Το κομμάτι συνεχίζει να σε βάζει μέσα σ' ένα πίσσα-μαύρο σκοτάδι αν και στο τέλος χαλαρώνει. Μου θυμίζει σε σημεία το Damien από το Horror Show του 2001. Τέλος, έχουμε το - καλύτερο για μένα - κομμάτι When the Night Falls. Το συγκεκριμένο τραγούδι δε μπορώ να το περιγράψω, πρέπει να το ακούσει κάποιος για να βγάλει συμπέρασμα. Είναι απλά έπος, προπομπός των επόμενων 2-3 άλμπουμ και μου φέρνει στο μυαλό το Dante's Inferno από το Burnt Offerings.

Για ντεμπούτο άλμπουμ είναι πολύ καλό. Τα κομμάτια έχουν αρκετές εναλλαγές, εκεί που λες "ώπα βαρέθηκα" αλλάζει το riff και το drumming και σαν να είσαι σε καινούργιο κομμάτι. Δεν είναι από τα άλμπουμ των Iced Earth που ακούω συχνά, για την ακρίβεια το άκουσα μετά από πολλούς μήνες τώρα που είπα να κάνω το review. Επειδή είναι εντελώς thrash, μόνο όταν μπω σε thrash-mode μπορώ να το ακούσω άνετα. Είναι κι η παραγωγή λίγο περίεργη...

Τελειώνοντας, ανέβασα εδώ ένα φωτοάλμπουμ με το package και το booklet του δίσκου. Το booklet συγκεκριμένα, τίποτα ιδιαίτερο. Έχει και κάποιους ελλειπείς στίχους...

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Iced Earth: Full Metal Jacket


Με τη συναυλία των Θεών σε λίγο παραπάνω από ένα μήνα και σε μερικές μέρες το νέο άλμπουμ, αποφάσισα να κάνω ένα μεγάλο αφιέρωμα σ' αυτό το σπουδαίο συγκρότημα κι όλη τη δισκογραφία τους. 

Ο κινητήριος μοχλός πίσω από το συγκρότημα και τη μουσική δεν είναι άλλος από τον Jon Schaffer, o Θεός της ρυθμικής κιθάρας και του gallop, μεγάλη επιρροή για μένα και πολλούς άλλους.

Μεγάλες αλλαγές από άλμπουμ σε άλμπουμ, κάθε φορά και διαφορετικό lineup αλλά το ύφος παραμένει ίδιο!

Effective tomorrow, ξεκινάω με το πρώτο άλμπουμ και καλύπτω όλες τις δουλειές του Schaffer. Το μόνο που ξέρω για όσο διαρκέσει το project, είναι ότι θα καταστρέψω τη φωνή μου και θα σκοτωθώ να παίζω κιθάρα.

\m/

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Deleting crap, phase 1 Complete!

Τα χρόνια που ακούω metal, έχω μαζέψει ένα σωρό άλμπουμ... Τα περισσότερα φυσικά σε mp3, αν και τα πρώτα χρόνια που ήμουν Θεσσαλονίκη δε νομίζω να είχε περάσει μήνας που να μην είχα πάρει τουλάχιστον 2-3 άλμπουμ.

Μετά βρήκα και τα metal blogs στο Ιντερνετ κι έγινε το έλα να δεις. Κατέβαζα ό,τι άλμπουμ έβρισκα που μου άρεσε το εξώφυλλό του :Ρ αλλά σχεδόν πάντα ό,τι heavy/power έβλεπα στην περιγραφή. Ποιό το αποτέλεσμα; Αυτό:


Φυσικά σ' αυτά συμπεριλαμβάνονται κι όλα τα άλμπουμ που έχω αγοράσει αλλά και πάλι. 17.000 αρχεία! Πόσα να 'χω ακούσει; Ούτε τα μισά εννοείται. Κι άντε παλιότερα άκουγα τουλάχιστον μια φορά τ' άλμπουμ που κατέβαζα, εδώ και πολύ καιρό απλά τα 'παιρνα, τους έβαζα εξώφυλλο και τα 'στελνα στο δίσκο. Μιλάμε για πολλή μουσική, μουσική που δεν έχω καν ακούσει και καθόταν χρόνια κιόλας στο δίσκο μου.

Ε μετά την παλικαριά του Νίκου που έσβησε τα δικά του, είπα θα το κάνω κι εγώ. Ποιο το νόημα να τα κρατάω; Τώρα θα τ' ακούσω; Ή θα μου κάτσει σε κάποια φάση να τ' ακούσω; Ούτε καν με νοιάζει.

Το πρώτο γενναίο σβήσιμο χωρίς φόβο και πάθος έγινε. Το αποτέλεσμα παρακάτω:


Εντάξει, δεν είναι και ΤΡΟΜΕΡΗ η διαφορά αλλά τουλάχιστον έσβηνα χωρίς ενδοιασμούς. Θα γίνει ακόμα μια φάση γρήγορου σβησίματος και μετά ειδικευμένη εκκαθάριση.

Το συνολικό μέγεθος στο δίσκο δε θ' αλλάξει πολύ μιας και ό,τι rip-άρω ή κατεβάζω είναι στη μέγιστη ποιότητα, συν του ότι έχω καμιά 10-αριά ολοκληρωμένες δισκογραφίες.

Απλά θέλω οπωσδήποτε να σουτάρω μάπα άλμπουμ από συγκροτήματα (πχ. Helloween, lot's of crap there). Να κρατάω πολλά άλμπουμ μόνο και μόνο για να βλέπω τα εξωφυλλάκια στο MediaMonkey, δε μου λέει και τίποτα.

Άσε που τώρα που περιόρισα τ' ακούσματα μου - και σε επίπεδο μουσικής αλλά και σε δισκοθήκη στον εξωτερικό - μπορώ να δίνω περισσότερη σημασία στη μουσική αυτή καθ' αυτή.

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Blind Guardian - Live Thessaloniki 2011 (Principal)


Χθες το βράδυ λοιπόν, γεμίσαμε ασφυκτικά το Principal για το live ενός από τα πιο αγαπημένα συγκροτήματα του ελληνικού κοινού... Blind Guardian και τα λόγια αδυνατούν να βγουν εύκολα αφού οι Γερμανοί βάρδοι μας έδωσαν ένα setlist που κάλυψε όλη τη δισκογραφία τους, με πολλά κλασικά τραγούδια που πραγματικά ξελαρυγγιαστήκαμε...

Αυτό που έζησα χθες (αν και πήγα χωρίς να κάνω σοβαρή "επανάληψη") ήταν πρωτόγνωρο... Καταρχήν το Principal ήταν ΓΕΜΑΤΟ! Ακόμα και στους εξώστες είχαν βάλει άτομα! Δε θυμάμαι άλλη συναυλία που να είχε πάει κόσμος και στους εξώστες (Manowar ίσως αλλά δεν είμαι σίγουρος). Την καθιερωμένη πάντως μπύρα πριν την συναυλία την ήπια άνετα, που επιβάλλεται για το ανελέητο headbanging που ακολουθεί.

Ο κόσμος τα τραγούδια τα ήξερε ΟΛΑ εκτός από κανα 2 που υπήρχε σχετική ηρεμία, πάντως στα περισσότερα τραγουδούσαμε με την ψυχή μας και σε μερικές φάσεις δεν άκουγες καν το συγκρότημα! Τι να πρωτοαναφέρω, Welcome to Dying; Nightfall; Valhalla; Mirror Mirror; "Κάψαμε" το Principal! Δεν άκουγα καν τη φωνή μου!

Στο Valhalla ειδικά, μόλις τέλειωσε το τραγούδι συνεχίσαμε να τραγουδάμε το ρεφρέν και δεν αφήσαμε το συγκρότημα να συνεχίσει το σετ! Ο drummer χτυπούσε ένα beat κι εμείς συνεχίζαμε ακάθεκτοι! Ο Hansi σε κάποια φάση αφού συνεχίζαμε, προσπαθεί ο καημένος να μας σταματήσει αλλά εμείς εκεί! Όταν καταφέρνει να μας σταματήσει μας λέει ότι έχουν να πάρουν αεροπλάνο σύντομα και σχεδόν τους κάναμε να το χάσουν χαχαχαχαχα \m/ Το συγκρότημα αποσβωλωμένο απ' την αντίδρασή μας! Κάθονταν και κοιτούσαν χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτα χαχχαχαχα

Στο τελευταίο μέρος του encore, μας λέει ο Hansi ότι έχουμε να διαλέξουμε μεταξύ Majesty και Mirror Mirror. Φυσικά εμείς φωνάζαμε το δεύτερο. Ξεκινάνε λοιπόν το Majesty (χαχαχααχ) και όταν τελειώνουν λένε ότι πρέπει να φύγουν για να προλάβουν το αεροπλάνο. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι συνεχίσαμε να φωνάζουμε για Mirror Mirror κι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι το έπαιξαν! ΠΑΝΙΚΟΣ!

Όπως είπα και στην αρχή, κάλυψαν όλη τη δισκογραφία τους. Δεκαπέντε τραγούδια μοιρασμένα σωστά, δόθηκε έμφαση εκεί που έπρεπε και δε το μετάνιωσε κανείς... Τρία τραγούδια από Tales, Nightfall, At the Edge, δύο από Battalions, κι ένα από Somewhere, Imaginations, A Night, A Twist.

Φουλ setlist εδώ. Read it and weep για όποιον δεν ήρθε!



Ο ήχος πάλι ήταν άθλιος - όχι ότι βόλευαν κι οι fizzy ενισχυτές των κιθαριστών. Είδα έναν ENGL κι ο άλλος πρέπει να είναι Mesa Boogie. Εκεί που καθόμουν και Manowar, πάλι δεν ακουγόταν τίποτα εκτός από τα γρήγορα palm muted μέρη (καύλα!) με τον ντράμερ να δίνει ρεσιτάλ γρήγορου και δυνατού παιξίματος... Σε κάποια φάση που πήγα λίγο στο μπαρ για νερό, ο ήχος ήταν αρκετά καλύτερος... Μάλλον πρέπει να βρούμε νέες θέσεις σε μελλοντικές συναυλίες...

Τελειώνω βάζοντας 3 βιντεάκια (όχι δικά μου) που ούτε στο ελάχιστον δεν αντιπροσωπεύουν το πόσο γαμάτη ήταν η συναυλία και λέγοντας ότι αν αυτό έγινε στους Guardian, Iced Earth το Νοέμβριο τι θα γίνει;;;;;;





Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Fiddler On the Green



Από το ντεμπούτο των Demons & Wizards, ένα τραγούδι που απ' την πρώτη στιγμή που το άκουσα μου έκανε τρομερή εντύπωση και χαράχτηκε μέσα μου καθώς μού δημιουργεί ανάμεικτα συναισθήματα.

Θυμάμαι όταν είχα πρωτοπάρει το άλμπουμ  - επειδή μου άρεσε το όνομα του συγκροτήματος, δε νομίζω να είχα ακούσει ιδιαίτερα Iced Earth τότε - δε μου άρεσαν τα τραγούδια. Το thrash-έ στυλ του Schaffer με άφησε ασυγκίνητο τότε, ήταν πολύ γκαζιάρικο κι edgy για τα τότε γούστα μου.

Αυτό το τραγούδι λοιπόν ήταν το πρώτο που αποτυπώθηκε στο μυαλό μου και το ξεχώρισα αμέσως από τα υπόλοιπα του άλμπουμ. Λίγο η ατμόσφαιρα, λίγο τα απίστευτα φωνητικά του Hansi, λίγο οι καθαρές κιθάρες του Schaffer, δε θέλει πολύ...

Ακόμα και τώρα που όλο το άλμπουμ είναι θησαυρός για μένα, το Fiddler On the Green είναι το διαμάντι που ξεχωρίζει ανάμεσα στα υπόλοιπα διαμάντια, ανεβάζει το δίσκο ένα βήμα παραπάνω κι εξηγεί ότι η metal είναι κάτι παραπάνω από ουρλιαχτά κι υπεργρήγορες κιθάρες...


Sad voices they're calling
Our precious girl she can't be gone
How bitter this morning
When daddy's darling
Went out and started her day

Wasn't there a dream last night

Like a spring never ending
Still the water runs clear
Through my mind
On the field I can see a fiddler
The fiddler on the green and the sad boy
I took him too early
Would you mind
Would you mind
Would you mind
If I take you

To be with you

To be with you
To be with you
To be with you

The sun seemed bright

The air was clear
The air was clear
A trick of light
Turned red into green
She saw the light
Her face was pale
Her body smashed
Her beauty's gone

Isn't it a shame

The reaper said
He is quite alone here
And still waiting for you
Oh I really did fail for the first time
Spoke the fiddler, poor old fiddler
The fiddler on the green
The fiddler on the green
It would be nice?

Take my hand


Just hold my hand

I'll take you there
Your pain will go away

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Hail and Kill


Δεν έχω να πω πολλά περισσότερα από τους κ.κ. Blaze & Anton για το live των Manowar... Προσπαθώ να μαζέψω τις σκέψεις μου αλλά ένα μου μένει τελικά:

ΓΑΜΗΣΑΝ!!!

Ομολογώ πως δεν είμαι ιδιαίτερα φαν του Battle Hymns (εκτός του ομότιτλου) αλλά έτσι όπως έπαιξαν χθες, μου άλλαξαν εντελώς γνώμη!

By moonlight we ride
Ten thousands side by side
With swords drawn held high
Our whips and armours shine
Hail to thee our infantry
Still brave beyond the grave
All have sworn the eternal vow
The time to strike is now

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Iced Earth Holy-Crap-Updates!!!


Είμαι εκστασιασμένος και με το ζόρι μπορώ να κρύψω τη χαρά μου. Δύο σκέλη ειδήσεων για τους Iced Earth.

Αρχικά, ανακοινώθηκε ποιός θα είναι ο τραγουδιστής του συγκροτήματος. Είναι ο Stu Block των Into Eternity. Ακούγοντας τα κομμάτια τους, νομίζω πως ταιριάζει στους Iced Earth, αν κι έχω κάποιες αμφιβολίες για το παλιότερο υλικό τους (Burnt Offerings, Dark Saga, Sth Wicked). Μένει να το δούμε.


Δεύτερο και σημαντικότερο, ανακοίνωσαν και την περιοδεία που ξεκινούν απ' το Νοέμβριο.

Στις 20 Νοεμβρίου τι λέει; ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ! ΝΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ICED EARTH ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

από το Blabbermouth

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Crystal Viper

Εκεί που νόμιζα ότι είμαι εντάξει με συγκροτήματα, βρίσκω τους Crystal Viper!!! Έχω λιώσει τα δύο τελευταία τους, χωρίς υπερβολή. Σχεδόν αποκλειστικά αυτούς ακούω.


Heavy Metal από την Πολωνία (ναι, η Πολωνία δεν έχει μόνο Vader και Behemoth!), σε φάσεις power, σε φάσεις speed, σ' όλες τις φάσεις όμως heavy metal \m/

Τα άλμπουμ τους έχουν λίγο διαφορετικό ήχο μεταξύ τους. Το ντεμπούτο τους δε το θυμάμαι γιατί το άκουσα πριν χρόνια (κακώς που δε το άκουσα αυτές τις μέρες) και θυμάμαι ότι δε μου είχε αρέσει αλλά μάλλον θ' αλλάξω τώρα γνώμη! To Metal Nation είναι πιο speed/power ενώ το περσινό (2010) Legends πιο epic/heavy. Αν είχα ακούσει το Legends νωρίτερα χαλαρά έμπαινε στη 10άδα μου...

ΟΚ δε λέω, καλές οι τραγουδίστριες τύπου Tarja & Simone αλλά σαν να πήξαμε λίγο στο οπερετικό έτσι δεν είναι; Έτσι είναι οπότε η Marta γρεζάρει και παίζει και κιθάρα! Να ρε τέτοιες θέλουμε, όχι συνέχεια αντίγραφα της Tarja...

Πέρσι το Φεβρουάριο ήρθαν και Θεσσαλονίκη! Αλλά τότε δε τους άκουγα για να πήγαινα! Καλά τα κατάφερα...

Τώρα το θυμήθηκα, κι οι White Skull παίζουν power κι έχουν και γυναίκα στη φωνή. Δεν τρελαίνομαι με συγκροτήματα απ' την Ιταλία αλλά άντε ας τους δώσω άλλη μια ευκαιρία...

Ακολουθούν βίντεο (να τ' ακούσετε να δείτε τι χάνετε!!!):










Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Top 9 + 10

Αν και άργησα, πρέπει οπωσδήποτε να κάνω το δικό μου Best of γιατί το 2010 άκουσα κάποιους απίστευτους δίσκους κι είναι κρίμα να μη τους αναφέρω. Α ναι, πρόκειται για σχεδόν αμιγώς heavy/power κυκλοφορίες, αν θέλετε καφρίλες διαβάστε τους κυρίους Seventh & Blaze.

Κάνω δύο κατηγορίες ανάλογα με το πόσο άκουσα τα συγκεκριμένα άλμπουμ. Προφανώς τα πρώτα μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μου, τα δεύτερα είτε δε με "έπιασαν" με την πρώτη, είτε δεν τα άκουσα τόσο πολύ ώστε να με "πιάσουν".

Έρχεται μεγάλο post με συνοδεία βίντεο οπότε έχετε το νου σας all those who enter here...

TOP 9
-------


Πολύ καλός δίσκος, παρά τον ολίγον cheesy τίτλο. Κινείται στο κλασικό επίπεδο των τελευταίων Gamma Ray με κάποια τελείως bombastic τραγούδια και κάποια πολύ ιδιαίτερα/μπαλαντοειδή. Αξίζει πολλά ακούσματα παρά τις κατηγορίες από κάποιους για στρουμφισμούς :Ρ 


500.000 rock & metal videos on ROCKTUBE and METALHEAD




Επιτέλους ένα καινούργιο Helloween άλμπουμ που ακούγεται! Ομολογώ βέβαια πως δεν έχω ακούσει τα δύο τελευταία τους αλλά γενικά η φάση με τον Deris δε μ' άρεσε απ' την αρχή. Εδώ όμως τα σπάνε, ευρωπαϊκό metal όπως αυτοί το ξεκίνησαν, φοβερά κομμάτια, κιθάρες που σκο-τώ-νουν κι ένα rythm section βαρύ κι ασήκωτο. Τα δικασίδια δίνουν και παίρνουν. Και για κάποιο λόγο εδώ δεν έχω πρόβλημα με τον Deris.





Ελληνικό power metal ftw!!! Τους κυρίους τους είχα ακούσει πριν χρόνια όταν είδα το βίντεο για το Silent Faces, αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί μου φάνηκαν αρκετά progressive. Ακούγοντας αυτό το δίσκο όμως άλλαξα χίλια χρώματα. Ρε είναι δυνατόν τη σήμερον ημέρα να βγαίνουν τέτοια άλμπουμ; Δε σχολιάζω τίποτα παραπάνω, τσεκάρετε το βίντεο από κάτω.





Η ιστορία με τους Sabaton είναι γνωστή: μάχες, παγκόσμιοι πόλεμοι, power metal. Power metal που σου φτιάχνει μια ατμόσφαιρα λες και είσαι μες στο πεδίο της μάχης, βλέπεις τα Panzer να έρχονται κατά πάνω σου και τη Βέρμαχτ να έχει εξαπολύσει φουλ επίθεση προς όλα τα μέτωπα. Από δίσκο σε δίσκο γίνονται όλο και καλύτεροι.





OK, με το που βγήκε ο δίσκος τον τσίμπησα χωρίς δεύτερη σκέψη. Μετά το έπος του Theogonia, περίμενα μεγαλειώδη πράγματα. Με το που τον ακούω όμως μένω κάγκελο: ίσα ίσα ένα τραγούδι μου έκανε κλικ. Πολλή καφρίλα σκέφτηκα. Τον παράτησα μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού όπου λέω να του ξαναδώσω μια ευκαιρία. Αυτό ήταν, κόλλησα για καιρό. Δε ξέρω πως τα καταφέρνουν αλλά έχουν έναν τρόπο να συνδέουν το κάφρικο black metal - μου φάνηκε ότι είναι πιο ακραίος ο ήχος - με παραδοσιακά όργανα και μουσική. Το αποτέλεσμα αν και εκ πρώτης όψεως είναι περίεργο, δένει φανταστικά σ' αυτό που ακούμε εδώ. Δε σχολιάζω κομμάτια, ακούστε το δίσκο.





Τευτονικό heavy metal. Καθαρό ατσάλι εκ Γερμανίας ορμώμενο, έτοιμο να σφαγιάσει τον ανυποψίαστο "έλα μωρέ, θυμήθηκαν οι Accept να βγάλουν δίσκο". Τι να πω ρε γαμώτο, για τα ριφ που σου καρφώνονται στο μυαλό για βδομάδες; Για το κεφάλι που πονάει απ' το χτύπημα; Ή για τον καινούργιο τραγουδιστή που ξερνάει ρινίσματα σιδήρου κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του; Θα πω δείτε το βίντεο:





Χμ, άλλος ένας δίσκος που εκ πρώτου ακούσματος δε μου είπε και πολλά, παρ' όλο που γουστάρω Σάφερ κάργα! Μάλλον στην αρχή μ' ενόχλησε η θεματολογία, αυτή η "σταυροφορία" που ξεκίνησε ο Σάφερ θέλοντας να ξυπνήσει τον κόσμο απ' την παραπληροφόρηση και απάθεια, να δει ο κόσμος τι γίνεται κάτω απ' τα μάτια του και να εναντιωθεί σ' αυτούς που κινούν τα νήματα προς λάθος κατεύθυνση. Μουσικά πάντως, το άλμπουμ κινείται σε πολύ καλά επίπεδα, ή τουλάχιστον στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει ο Σάφερ. Πήρε όλα τα όργανα πάνω του και μάλιστα τραγουδάει κιόλας και κρίμα που δε το κάνει και στους Iced Earth γιατί έχει φωνάρα. Δώσε gallop στο λαό!!!





Τον τσόγλανο τον JB, δεν πρόκειται να βγάλει χάλια δίσκο ρε! Χαμηλοκουρδίζει τις κιθάρες, φτιάχνει υπέρβαρα grooves, βάζει ένα vibe doom-ίλας κι έτοιμος! Καθαρό heavy/doom metal απ' τα βάθη των Σουηδικών δασών!





Last but not least, το πρώτο ολοκληρωμένο ΕΡ του μέντορα Blaze. Εντάξει δε θα πω το ποσό που μου έδωσε για να τον αναφέρω στο Top μου αλλά είναι 4ψήφιο! Γενικά το στυλ του Faded Line δεν είναι στα ακούσματα μου, δε θα βάλω ας πούμε ν' ακούσω Meshuggah ή Gojira ή δε ξέρω γω τι άλλο παρόμοιο. Κάτι όμως που οι μελωδίες γίνονται σήμα κατατεθέν του κάθε κομματιού, κάτι που ακούγοντας τα τραγούδια δημιουργείς δικές σου εικόνες και ταξιδεύεις, κάτι που είχα γενικές εικόνες απ' τα κομμάτια καθ' όλη τη διάρκεια των ηχογραφήσεων, κάτι που είναι εξ' ολοκλήρου DIY... ε δε θέλει και πολύ για να μπει στο Top... Άνετα κιόλας.



+10
-----


Ναι μεν ξαναβρήκαν σε μεγάλο βαθμό τις ρίζες τους στον ήχο, ναι μεν το At the Edge of Time είναι πολύυυ καλύτερο του τραγικού κατ' εμέ A Twist In the Myth, δε με κέρδισαν όμως. Ίσως δε το άκουσα πολύ, ίσως περίμενα υπερβολικά πολλά, ίσως ήμουν λίγο biased που είχα ακούσει το Sacred Worlds απ' το Sacred 2, δύο-τρία τραγούδια μου έμειναν κι αυτό ήταν.


Μετά το κάφρικο In Sorte Diaboli, είπαν να κάνουν πιο συμφωνικό τον ήχο τους εμπλέκοντας ορχήστρα απ' τη Νορβηγία. Ναι δεν το άκουσα πολύ, αλλά λίγο που άλλαξαν τα γούστα μου, λίγο που έκαναν(?) πιο τεχνικό τον ήχο τους, δεν τρελάθηκα.


Τους βρήκα λίγο κουραστικούς. Έχουν βέβαια τραγούδια που άνετα μπορώ ν' ακούσω, το γενικότερο σύνολο είναι που δε μου κάθεται καλά. Μάλλον τους ψιλοβαρέθηκα.


Ήδη από το Allegiance είχα κάποιους "φόβους" για το που μπορεί να πάνε τον ήχο τους και τελικά δεν έπεσα έξω. Το The Premonition ήταν φανταστικό άλμπουμ βέβαια, εδώ όμως άρχισαν να γίνονται πολύ "μελωδικοί", πολύ "ποπ" και τελικά η φωνή του Apollo παραείναι "mainstream" για να μ' αρέσει. Λίγα πράγματα μου έμειναν απ' το άλμπουμ, πολλές ευκαιρίες παραπάνω δύσκολα να του δώσω.


Κανονικά ο δίσκος αυτός δε θα ήταν σ' αυτή την κατηγορία αλλά μετά το απερίγραπτο εξώφυλλο και το ανεκδιήγητο βίντεο-κλιπ για το ομώνυμο τραγούδι, ξενέρωσα πολύ και θα τον ψιλο-θάψω μόνο και μόνο γι' αυτό.


Το The Black Halo είναι αξεπέραστο. Τελεία και παύλα. Μπορεί και γι' αυτό να μη μου άρεσε το Poetry for the Poisoned. Όπως και να 'χει το βρήκα πολύ μπερδεμένο για τα γούστα μου. Μάλλον οι μάγκες θα το πάνε ακόμα πιο progressive και τεχνικό, πράγμα που me don't like.


Το ντεμπούτο τους είναι θεϊκό. Από εκεί κι ύστερα κάθε δίσκος είχε κάτι που θα με χαλούσε. Ο ήχος μου φαίνεται πολύ πομπώδης, το πήγαν πολύ progressive κι αυτοί (τι διάολο) και τώρα πια η φωνή του Lande δε μ' αρέσει. Τρέχα γύρευε.


Αααααχχχ πονεμένη ιστορία. O David "The Lion" Defeis δε μας τα λέει καλά (κι αυτός). Έχει ένα κόλλημα με την ποίηση και τη ροκ όπερα και στα δύο τελευταία άλμπουμ έχει βαλθεί να μας το αποδείξει. Ρε γαμώτο, επικό power έγραφες και τώρα μας τα χαλάς (η ιστορία ξεκίνησε από το Visions of Eden). Όσο και να θέλω να του δώσω ελαφρυντικά, εξαντλώ τις αντοχές μου στο Visions of Eden. Δε μπορώ άλλο. Ο καημένος ο Pursino κάνει ό,τι μπορεί στις κιθάρες (μερικά πολύ γαμάτα ριφ), ο Gilchriest στα τύμπανα κοπανάει αλλά δε "λέει" τελικά κι ο Defeis νιαουρίζει συνέχεια. Το πρώτο μισό του άλμπουμ είναι καλό, ακούγεται άνετα, μετά όμως μια μετριότητα. Γαμώ!


Άλλοι κι αυτοί. Γαμάτο συγκρότημα, γαμάτη μουσική, το συγκεκριμένο άλμπουμ μπάζει νερά. Τρία τέσσερα τραγούδια σου μένουν και τέρμα. Ή το κούρασαν αρκετά (τα τελευταία άλμπουμ τους ψιλοπάσχουν) και θέλουν ένα διάλειμμα ή εγώ θέλω διάλειμμα γιατί ομολογουμένως τους ακούω πολύ συχνά τώρα τελευταία.


Ωραίος δίσκος, τον άκουσα κάμποσο στην αρχή, τέρμα άλλο. Ωραία κομμάτια δε λέω, The Godless Endeavor δεν είναι. Όπως είναι και πολύ τεχνικοί για τα γούστα μου - είπαμε εγώ θέλω το κλασικό powerchord μ' ένα pedal note κι είμαι ευχαριστημένος αχχαχαχαχα

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Festivals of the Wicked



Ναι ρε πούστη, δεύτερο dvd οι Iced Earth! Γαμώ την τρέλα μου, φαίνεται απίστευτα καλό! Έχει βέβαια πιθανότητες να είναι λιγότερο των προσδοκιών αλλά θέλω να πιστεύω πως όχι!

Είναι στα τελειώματα ρεεεεε.... Κοντά 6 ώρες κοπάνημα! Αρχές του '11 βγαίνει. Fucking 'ey!!!!

Μια φορά τουλάχιστον θα 'χει περισσότερο υλικό από το Alive In Athens. Εκείνο εκτός από τη συναυλία είχε μόνο κανα 10λεπτο (και πολύ λέω) backstage κι αυτό ήταν. Τώρα έχουμε και Ripper και Barlow (με κοντό μαλλί αλλά δε γαμιέται) σε 3 συναυλίες. Awesome...

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Artwork junkie

Μετά από μερικές μέρες εξαντλητικού κατεβάσματος artwork για τα mp3, επιτέλους η συλλογή είναι έτοιμη... Import στο Media Monkey (καλό προγραμματάκι) και βουαλά! Όλα τα άλμπουμ με το artwork τους!

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Too much to handle

Έχω αυτές τις μέρες στο μυαλό μου, το θέμα των mp3 στο δίσκο μου... Κάπου 20Κ αρχεία μουσικής, τόσα χρόνια που παίρνω cd και ακούω από το ράφι, πηγαίνουν όλα στο δίσκο μου. Τα προηγούμενα 2-3 χρόνια ειδικά, το ράφι μου έδωσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ άλμπουμ, από τα οποία ζήτημα ν' άκουσα το 1/3.

Οπότε κάθομαι και σκέφτομαι, ποιό το νόημα να έχω ένα σωρό mp3 απ' τη στιγμή που δε τ' ακούω; Πόσο μάλλον τώρα που καταστάλλαξα στ' ακούσματά μου. Έχω πει πολλές φορές ν' αρχίσω ν' ακούω αυτά που έχω μαζέψει, δύσκολο όμως. Αυτά που προφανώς γουστάρω, με καλύπτουν απόλυτα.

Είμαι λίγο πριν την απόφαση να κάνω ένα ξεκαθάρισμα και στην mp3-οθήκη μου. Θα σουτάρω πράγματα που δεν ακούω ή δεν πρόκειται ν' ακούσω. Πάνε οι καιροί που άκουγα όλα τα είδη (εκτός από progressive βεβαίως βεβαίως)... Τώρα πια είμαστε σε συγκεκριμένα είδη και με μερικά συγκροτήματα απ' τα υπόλοιπα. Κρατάω πολλή σαβούρα χωρίς λόγο. Θα κάνω ένα γρήγορο άκουσμα σε άλμπουμ που δεν έχω ακούσει ούτε μία φορά (γιατί σε κάποια φάση το ράφι μου έδινε μόνο heavy/power) μπας και θελήσω να κρατήσω τπτ, και όλα τ' άλλα θα πάρουν δρόμο.

Θυμάμαι που συζητούσαμε για το θέμα των πολλών ακουσμάτων μ' ένα φίλο... Εγώ άκουγα τα πάντα (εκτός από progressive, θα το λέω και θα το ξαναλέω) κι αυτός πολύ συγκεκριμένα συγκροτήματα (μετά βέβαια παράτησε το metal αλλά δε θα το σχολιάσω παραπάνω). Το αρνητικό ήταν ότι δύσκολα "μάθαινα" τα άλμπουμ που γούσταρα. Ναι ΟΚ, κάποια συγκροτήματα τα 'χα λιώσει αλλά γενικά τα πολλά ακούσματα σε κρατάνε απ' το να μάθεις καλά αυτό που γουστάρεις. Χεχε, φαντάζομαι ήρθε η ώρα που αυτό θα διορθωθεί :)

Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον αποφασίσω να το κάνω αυτό και με τη δισκοθήκη μου... Εκεί βέβαια δεν είναι πολλά αυτά που δε θέλω, αλλά υπάρχουν. Καλά ας έρθει εκείνη η ώρα και βλέπουμε...

7 Sinners

Αν και τους παράτησα μετά τις μαλακίες που έβγαζαν με τον Deris (και δεν τον αντέχω κιόλας), αυτό επιτέλους είναι γαμάτο power από μέρους τους… Ωραίο γρήγορο drumming, ριφάρες, καλός κι ο Deris. Γερμανικό power ρε πούστη!!!

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Spitfire - Underground

Έχω φάει απίστευτο σκάλωμα με το Underground των δικών μας Spitfire. Έδωσαν και βίντεο κλιπ πριν μερικές μέρες και το 'χω λιώσει. Η πλάκα είναι ότι το άλμπουμ τους Die Fighting κυκλοφόρησε το 2009 αλλά τώρα τελευταία το άκουσα. Greek Metal ftw!!! \m/