Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Laundry




My time has come... έβαλα κι εγώ το πρώτο μου πλυντήριο... Μόνος... Με μόνη βοήθεια το τηλέφωνο έτοιμο να καλέσει το πατρικό μου... (Μάνα όλα βγήκαν ροζ χααχαχαχαχχα)

Ήταν μια (λίγο) τρομακτική εμπειρία. Ας τα πάρουμε απ' την αρχή. Τόσα χρόνια δε χρειάστηκε να βάλω πλυντήριο γιατί στο προηγούμενο σπίτι δεν είχαμε και βόλευε να τα στέλνω στο πατρικό μου. Εδώ επειδή έχει, ε δε θα κάνω τη μαλακία να τα στέλνω πάλι.

Αυτή τη φορά κατάφερα και δεν έκοψα τα χέρια μου σε κάτι μεταλλικές μαλακίες που έχει ο κάδος. YES! Φυσικά και παίρνω τη μάνα μου τηλέφωνο για να μου πει τη δοσολογία απορρυπαντικού και μαλακτικού (γιατί καθ' ότι σκληροτράχηλοι μεταλλάδες, θέλουμε τα ρούχα μας να είναι μαλακά και να μυρίζουν άνοιξη αχαχαχαχχααχαχ).

Βάζω ρε παιδί μου το απορρυπαντικό στη στρογγυλή μαλακία που βάζεις μες στο πλυντήριο. Καλά εκεί γίνεται η μαλακία και μου πέφτει (αν έχεις σκατόχερα, έχεις) οπότε και γίνεται το πάτωμα μπουρδέλο. Μετά 2-3 καντήλια εντάξει, όλα καλά. Κλείνω το πλυντήριο και πατάω το κουμπί. Δεν ξεκινάει κι αναρωτιέμαι τί σκατά έγινε. Δεν είχα επιλέξει πρόγραμμα. Βάζω πρόγραμμα κι αρχίζουν οι περίεργοι θόρυβοι.

Κάθομαι και βλέπω τα ρυθμιστικά με τα προγράμματα, τα οποία είναι χωρισμένα σε κατηγορίες. Τί διάολο είναι όλα αυτά;;; Μετά από κανα 5λεπτο καταλαβαίνω (τί διάολο επιστήμονες είμαστε;) ότι χωρίζει τα προγράμματα σε τύπο υφάσματος (συνθετικό, βαμβακερό κλπ) και χρόνο πλύσης.

Γυρνάω στον υπολογιστή και το NCIS. Ώρες ώρες ακούγονται κάτι περίεργα απ' το μπάνιο αλλά τα θεωρώ φυσιολογικά (το άγχος όμως δε φεύγει). Μετά από ώρα τελειώνει και το πλυνήριο.... Πάω το ανοίγω, σκατά ο μισός κάδος έχει νερά. ΔΕΝ είναι φυσιολογικό. Κλείνω και βάζω το στύψιμο (χα, μόνος μου το βρήκα, είπαμε επιστήμονας). Κάνει ένα ΔΙΑΟΛΕΜΕΝΟ θόρυβο την ώρα που περιστρέφει τα ρούχα στο χορό του θανάτου (και επιστήμονας ΚΑΙ ποιητής, αμέ).

Μετά από λίγο ησυχία... Ούτε ίχνος νερού στον κάδο. Ναι ρε πούστη τα κατάφερα! Μανταλάκια στις τσέπες κι άπλωμα των ρούχων υπό τα ριφίδια του Painkiller.

Victory....

5 σχόλια:

Captain_nemo είπε...

Αυτά είναι :Ρ hhahaha ki εμένα στν αρχή ήταν δύσκολα, αλλά έχει γίνει η αγαπημένη μου συνήθεια, τα βαζεις όλα μέσα και πας να κάνεις οτιδήποτε άλλο θες.. Μπορώ να το κάνω όλη μέρα αυτό.. :Ρ

Anton είπε...

Και γω έπρεπε να φτάσω 29 για να βάλω πλυντήριο. Είχα ξεχάσει να βγάλω και τις βίδες στο πίσω μέρος και ποιος είδε το πλυντήριο και δεν το φοβήθηκε. Ποιος Kthulu :@
Κατάλληλο άκουσμα το πλυντηράτο

Nick είπε...

:D
Ως και ένα απλό πλυντήριο κατάφερες να το κάνεις epic power! \m/

Wise_One είπε...

Πάλι καλά που τα περισσότερα ρούχα μου είναι σκούρα (και δη μαύρα) οπότε δεν υπάρχει και πρόβλημα να φύγει το γαμωχρώμα...

Δε σιδέρωσα πάντως ακόμα :ΡΡΡ

Nick είπε...

Τττττι είπες; Ω τα μαύρα είναι που κινδυνεύουν από το ξέφτισμα του χρώματος. Και εκεί που είναι μαύρο του ερέβους γίνεται γκρι της ξεθωριάς.... Και τα δύο metal δε λέω \m/ αλλά το μαύρο σκούρο καλύτερο.

Οπότε χαμηλή θερμοκρασία, απορρυπαντικό για 30 βαθμούς και μαλακτικό προστασίας των χρωματιστών [είναι σε μαύρα METAL δοχεία!]