Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Wrecked

Πωπω αυτό το καλοκαίρι ήταν θάνατος... Απ' τα πιο κουραστικά που έχω περάσει... Δεν έχω ιδέα πόσες ώρες συνολικά έχω περάσει οδηγώντας... Είχα έεεενα σωρό δρομολόγια σε νοσοκομεία (ευτυχώς όχι για μένα), τόσο σ' αυτό της Ξάνθης όσο και της Αλεξανδρούπολης. Πάλι καλά που τις πρώτες φορές είχε αρκετή αναμονή, μετά τελειώναμε σχετικά γρήγορα. Έκανε πάντως το αυτοκίνητο χιλιόμετρα....

Λόγω αυτών των δρομολογίων, έπρεπε να ξυπνάω αρκετά νωρίς το πρωί. Μια, δυο, τρεις, ξυπνάω κατά τις 7.30-8.00 και με πιάνει νύστα κατά τις 00.30-01.00 το βράδυ! Ποιός; Εγώ που Θεσσαλονίκη κοιμόμουν μετά τις 3 στάνταρ! Δε νομίζω πάντως ότι με χαλάει, τουλάχιστον κάνω πιο νορμάλ ύπνο τώρα. Θα δείξει βέβαια όταν γυρίσω στας συμπρωτεύουσας :Ρ

Έρχομαι Ξάνθη αρχές Ιουλίου ωραία; Βροχές όλη την ώρα. Ε πώς αρχίζει μετά ρε πούστη μου και πιάνει μια γαμώζεστη... Έλεος πια, έχει καταντήσει αηδία. Το πρωί ξυπνάω απ' τη ζέστη, το μεσημέρι ΑΝ κοιμηθώ απ' τη ζέστη - ξυπνάω απ' τη ζέστη... Κι η πλάκα είναι ότι το μεσημέρι έχω τον ανεμιστήρα στο φουλ να με χτυπάει... Γίνεσαι μούσκεμα και μόνο που ντύνεσαι για να βγεις!

Τέλος πάντων, για τις "υποχρεώσεις" και δρομολόγια που είχα δεν παραπονιέμαι, αν το καλοσκεφτείς δεν είμαι και κανας πιτσιρίκος που όλη την ώρα για καφέδες και βόλτες είναι. Μεγαλώσαμε ρε γμτ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: