Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Upgrade: Win & Fail

Δύο μέρες τώρα τέλειωσα επιτέλους με το "καινούργιο" pc... Το αποτέλεσμα είναι ντεμί αν και γέρνει κάπως προς το Fail... Κι έκανα και κάποιες εντελώς noob παπαρίτσες, λες και δεν έχω ανοίξει ποτέ το κουτί στη ζωή μου...

Πήρα τελικά την ATI Radeon AGP, πέρα από τα σχόλια του Radikal, την είδα σ' ένα φίλο που έχει παρόμοιο σύστημα με το δικό μου κι η κάρτα απλά πετάει. Τα δικά μου σχόλια λίγο αργότερα.

Πάω να τη βάλω στη μητρική, FAIL!!! Η κάρτα δε χωράει!!! Μα έλεος πώς είναι δυνατόν! Φοβήθηκα την ψύκτρα γιατί εντάξει είναι τεράστια. Μετά κατάλαβα ότι πάω να τη βάλω σε PCI θύρα κι όχι στην AGP (ντόιιιιινγκ)!!!

Τα στήνω όλα ωραία και καλά, πάω να εγκαταστήσω το λειτουργικό, κολλάει σε κάποια φάση. Τον ανοίγω πάλι, βλέπω ένα καλωδιάκι να μπλοκάρει τον ανεμιστηράκι του επεξεργαστή *slaps forehead*

Ξανά μανά πάμε για εγκατάσταση. Πάλι κολλάει. Τί στο διάολο! Μετά από κάποιες δοκιμές, κατάλαβα το πολύ fatal λάθος που έκανα (αν κι έχω ως ελαφρυντικό τ' ότι δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιο), δε σύνδεσα το ανεμιστηράκι της κάρτας γραφικών (έχει ΝΑ μια ψύκτρα με το συμπάθειο κι ανεμιστηράκι μ' εξωτερική τροφοδοσία). Αυτό λέω, δεν έχω ξαναβάλει τέτοια κάρτα, αλλά μ' αρέσει που είδα και το manual (τ' οποίο οι κατασκευαστές δε το βάζουν απλά για να χαραμίζουν δέντρα, για κάτι μπούφους σαν κι εμένα το βάζουν, ριντ δε φρίγκιν μάνουαλ πίπολ!).

Πάμε πάλι για εγκατάσταση. Πρώτο boot στα 7, δεν αναγνωρίζει ΤΙΠΟΤΑ. Τίποτα όμως! Κάνω επανεκκίνηση μπας και του έρθει η θεία φώτιση, BOOT DISK FAILURE! Μα για το θεό! Τρέχω ένα διαγνωστικό δισκάκι της WD, να ένα DRQ σφάλμα στο δίσκο.

Πίσω στο e-shop, μου στέλνουν τα χρήματα, παίρνω άλλον. Τα ίδια κι αυτός. Είναι δυνατόν γαμώ την καταδίκη μου; Δύο δίσκοι τόσο μάπα; Τους λέω κρατήστε τον κι ελέγξτε τον, μην πάει κατευθείαν γι' αντικατάσταση, μπορεί να φταίει η μητρική κι οι SATA controllers μου. Τελικά μετά από μερικές ώρες, νατα πάλι τα χρήματα στο λογαριασμό μου.

Άντε λέω δεν ξανασχολούμαι. Δε βάζω SATA σκληρό. Ήθελα να τελειώσω με το pc μες στη βδομάδα. Βιδώνω τους IDE, κανονικά εγκατάσταση τα 7, φυσικά και δεν αναγνώρισε τίποτα. Πάω να βάλω τους drivers απ' το δισκάκι της μητρικής, δεν εγκατέστησε τίποτα (μα πολύ μαλακία πρέπει να είναι αυτή η μητρική, άσε που έχει μόνο 2 slots για μνήμη!!!!!!).

Άντε και γαμήσου, τί να κάνω θα είμαι πάλι στο desktop με τα γαμωΧΡ. Πατ κιουτ μπήκαν τα ΧΡ, μπήκαν και τα SP και λέω ευκαιρία να δοκιμάσω την καινούργια vga.

Need for Speed Carbon εγκατάσταση και τα μυαλά στο μπλέντερ. Ανεβάζω την ανάλυση του παιχνιδιού στα 1280Χ960 (έχω τώρα widescreen οθόνη κι αν ανεβάσω την ανάλυση θα "χαλάσει"), τα γραφικά τέρμα (εκτός αν έχει κι άλλη επιλογή, δε θυμάμαι) και το σκυλί ούτε που κώλωσε! Παίζει θαυμάσια! Μιλάμε ούτε το παραμικρό glitch! Για δοκιμή τώρα θέλω να τσεκάρω αυτά τα antialiasing, antifiltering ...φίλτρα που έχει να δώ ως πού μπορώ να την τσιτώσω! Κι αν δεν κάνω λάθος, το Most Wanted έχει πιο ζόρικα γραφικά, εκεί θα δείξει την ιπποδύναμη...

Αυτά.

Αν το δεις ποσοτικά, ναι το αποτέλεσμα είναι fail γιατί και δεν έβαλα SATA δίσκο κι ούτε εγκαταστάθηκαν τα 7, ενώ μπήκε μόνο η κάρτα γραφικών.

Αλλά επειδή κι απ' την αρχή η κάρτα μ' έκαιγε περισσότερο, θεωρώ την όλη φάση win γιατί θα βγάλω όσα απωθημένα είχα με τις 128ΜΒ vga...

PS: Μήπως να βλέπουμε και τα mail μας πού και πού κύριε;

4 σχόλια:

javapapo είπε...

μου θυμίζεις τον εαυτό μου, να το προσέχεις τα συσσωρευόμενα fail γιατί θα σε κάνουν ξαφνικά να κάνεις switch..μια άσπρη μέρα! χεχε

Nick είπε...

LOL! Αμάν ρε wise! Κάτσε ρε ΔΥΟ χαλασμένοι δίσκοι! ΗΜΑΡΤΟΝ!

Πολύ περίεργο που δεν μπήκαν τα 7. Έχουν άπειρους drivers...

Ε νομίζω με τόσες αναποδιές έχεις πληρώσει το χρέος σου στον Λόκι :O

Αυτό το switch αναφέρεται στην λιποταξία στο στρατόπεδο με τα gay υπερτιμημένα μηχανήματα του Τζομπς;

Αν κάνει κάτι τέτοιο θα αυτοαναφλεγούν αυτόματα όλα τα CD από Bolt Thrower!

To those once loyal now wreathed in crimson
Solemn reminder of silent sacrifice
To the once loyal forever wrapped in glory
In white crossed acres - lines of sorrow laid

άσχετο :p \m/

Wise_One είπε...

Για ολοκληρωτικό switch δε ξέρω, μάλλον για toggle switch το κόβω, η αλήθεια είναι ότι χαλβαδιάζω συχνά κανα mac mini (ακούω κάποιον να λέει ψιθυριστά "προδότη")...

Ε κι όμως. Απ' τη στιγμή που μου επέστρεψαν τα χρήματα, προβληματικοί βγήκαν... Τώρα μένει να μου καεί η vga :DDDD

Nick είπε...

Betraaaaaaaaaaaaaaaaaaayeeeeeeeeeeer!