Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Ρε μανία ν' αλλάξω πάροχο...

Καλά τί στο διάολο είναι σήμερα; Του Αγίου Broadband; Απ' το πρωί με πήραν δύο φορές για ν' αλλάξω τηλέφωνο και Ιντερνετ. Στην αρχή η HOL και πριν λίγο η On.

Καθίστε καλά ρε που θ' αλλάξω πάροχο. Για την ακρίβεια εμένα δε μου πέφτει λόγος, ο πατέρας μου πληρώνει το λογαριασμό άρα εγώ δε μπορώ άιντε ν' αλλάζω πάροχο. Αλλά κι αλλιώς να ήταν, πάλι δε νομίζω ν' άλλαζα.

Το καλό με το να έχεις πατέρα που δουλεύει στον ΟΤΕ, είναι ότι μαθαίνεις εκ των έσω διάφορα πράγματα γύρω από τέτοιες καταστάσεις και δεν τσιμπάς. Κι αν δεις ότι σε ζορίζουν, πέτα ένα "ο πατέρας μου δουλεύει στον ΟΤΕ" και να δεις για πότε θα κλείσουν το τηλέφωνο. Το έκανα μια φορά κι η τηλεφωνήτρια σχεδόν τρόμαξε :Ρ

Κι ΑΝ αποφασίσω καμιά φορά ν' αλλάξω πάροχο (όταν θα μου πέφτει λόγος δηλαδή), θα είναι μόνο σε κάποιον που έχει ιδιόκτητο δίκτυο, όλοι οι άλλοι να πάτε να...

Δεν υπάρχουν σχόλια: