Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Oh goody, it kills me slowly...

Αυτοί οι εξωτερικοί σκληροί σου βγάζουν το λάδι ρε παιδί μου.

Άρχισε ο μεγάλος (500άρης) να κάνει ψιλομαλακίες το πρωί. Αρχικά να καθυστερεί στην αναπαραγωγή βίντεο, μετά κάτι περίεργα μηνύματα όταν πήγα να σβήσω κάτι μεγάλους φακέλους και στο τέλος κάτι τρομακτικά μηνύματα όταν ξεκίνησα να του κάνω ανασυγκρότηση.

ΟΚ, αυτές τις μέρες δούλεψε αρκετά γιατί έκανα ένα μεγάλο ξεκαθάρισμα στ' αρχεία μου (μετακινήσεις, διαγραφές κλπ) όπως και τ' ότι έλιωσα βλέποντας The Office (US). Αλλά και πάλι, αυτόν το δίσκο τον έχω κυρίως για storage. Σπάνια τον έχω συνεχώς συνδεδεμένο στον desktop ν' ανοιγοκλείνει μ' αυτόν.

Δηλαδή εκεί που πάνε όλα καλά, μπορεί ν' αρχίσει να σιχτιρίζει ο εξωτερικός, να σου κάνει καμιά μαλακία με τα δεδομένα και μετά να σιχτιρίζεις εσύ που δε τα κράτησες αλλού.

Το καλύτερο backup τελικά είναι τα dvd. Τα γράφεις μια φορά και τελείωσες. Αν τα χώσεις σε καμιά θήκη θα μείνουν μέχρι να γεράσεις. Το κόβω ν' αρχίσω να γράφω τις σειρές μου σε dvd...

Βέβαια υπάρχει κι άλλη λύση. Να πάρεις και δεύτερο σκληρό και να σουτάρεις κι εκεί τα δεδομένα σου. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε όμως; Θα πρέπει να πάρω 24θυρο πολύπριζο.

Αν λήξει ομαλά ο "έλεγχος και διόρθωση κατεστραμμένων τομέων", θα πιάσει δουλειά το αντιγραφικό. Δε με νοιάζει τόσο για τη μουσική που έχω, όσο για τις σειρές και τις ταινίες. Τη μουσική την έχω και στο μικρό σκληρό (250άρης)...

Πλάκα πλάκα, πρέπει να κρατήσω και κανα backup απ' το λαπτοπ για σιγουριά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: