Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

GUI Building

Κι εκεί που ετοιμαζόμουν ν' ακολουθήσω τυφλά τη Java στη δημιουργία GUI, μου πέφτει η ιδέα ν' ασχοληθώ με κάποια άλλη γλώσσα, .NET συγκεκριμένα.

Όπως και να το κάνουμε, το .NET χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο. Γιατί λοιπόν να μην ασχοληθώ με τέτοια γλώσσα; Ναι ΟΚ, το Java Swing είναι cross-platform κλπ, στην τελική τί με νοιάζει;

Όταν θα βγώ να δουλέψω (ελπίζω δηλαδή), τον άλλο δε θα τον ενδιαφέρει αν η εφαρμογή που θα του κάνω τρέχει και σ' άλλες πλατφόρμες. Σίγουρα η εφαρμογή θα είναι για Windows. Γιατί λοιπόν να χρησιμοποιήσω Java κι όχι κάτι μου θα μου δώσει το εκτελέσιμο πρόγραμμα στο άψε σβήσε χωρίς πολλά φρου-φρου κι αρώματα. Αυτό είναι άλλωστε το ζητούμενο.

Στην τελική εντάξει, για δική μου τρέλα κάνω το GUI και σε Java, δε με εμποδίζει κανείς.

Και μην ξεχνάμε ότι η C# (αυτήν επέλεξα για .NET γλώσσα) έχει δανειστεί πολλά από Java και C++, επομένως θα μου είναι πιο εύκολη στην εκμάθηση.

Θέλω πάντως να συγκρίνω το GUI building σ' αυτές τις δύο γλώσσες. Έχω την εντύπωση (ακόμα κι από τώρα) ότι η C# είναι πιο rapid κατάσταση, σ' αντίθεση με τη Java που ναι μεν έχω κάποια εμπειρία, έχει χίλια-δυο πράγματα που σιγά μη χρησιμοποιήσω ποτέ.

Αυτό το MSDN ρε παιδί, τί γαμάτο που είναι! Έχει τα πάντα. Κατέβασα μόνο την έκδοση για C# αλλά είναι και γαμώ! Έχει τα πάντα που χρειάζεται κάποιος. Ένα γρήγορο οδηγό, διάφορες πληροφορίες για το Visual C# Studio, το C# Reference, to .NET Framework... Θησαυρός λέμε!

Άντε να δούμε, θα κάνω κανα προγραμματάκι μέχρι τα Χριστούγεννα ή όλο μαλακίες λέω;

Μην απαντήσετε στο τελευταίο :P

Δεν υπάρχουν σχόλια: