Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Delicious Revisited

Τελικά έχω φάει κόλλημα με το Delicious. Είναι όλα τα λεφτά υπηρεσία. Και έχεις όλα τα bookmarks σου διαθέσιμα online, και μπορείς να στέλνεις σε άλλους links εύκολα.

Δυστυχώς κανένας απ' τους φίλους μου δε το χρησιμοποιεί, αλλά τουλάχιστον έχω και online φίλους :DDD

Πέρα απ' την πλάκα, και γαμώ τις υπηρεσίες. Ειδικά η αποστολή υπερσυνδέσμων είναι παιχνιδάκι. Για παράδειγμα, ήμουν το μεσημέρι σ' ένα φίλο μου. Είχε κανα 2 bookmarks που ήθελα να πάρω. Οι δυνατότητες είναι ή να τα γράψω σ' ένα χαρτί και να τα πάρω μαζί μου (lame & outdated λύση) ή να μου τα στείλει με email (άνοιξε webmail, κάνε νέο mail, βάλε ηλίθιο subject και στο content το link).

Με το Delicious είναι υπόθεση 2-3 κλικ, αλλά τί να τον κάνω, δε λέει να το χρησιμοποιήσει.

Πάντως μ' άρεσε τόσο πολύ που έδιωξα όλα τα μενού και μπάρες του Firefox και τα έχω αντικαταστήσει με αυτά του Delicious. Το ίδιο πράγμα. Απλά δεν έχεις φακέλους, έχεις tags.

Τέλος πάντων, όποιος έχει λογαριασμό στο Delicious μπορεί να με βρει ως Wise_One.

Και γαμώ τις υπηρεσίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: