Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Θέλοντας και μη...

Έτσι όπως το βλέπω, τώρα που θα βγει η Intrepid Ibex θα πάω για Ubuntu κι όχι Kubuntu (!!!).

Πριν λίγο καιρό που έβαλα Kubuntu με KDE4, μου φάνηκε λίγο βαρύ κι ασταθές. Τα 128ΜΒ της κάρτας γραφικών δε βοηθούν και πολύ αλλά τέλος πάντων. Λέω ας το αφήσω λίγο να δώ πώς πάει.

Έλα όμως που από τότε δε μπόρεσα να δουλέψω πολύ σε Linux. Βάλε τα προγράμματα της σχολής, βάλε ένα ηλίθιο παιχνίδι που παίζω πότε πότε, βάλε και την κάρτα τηλεόρασης που έβαλα, πού να μπώ σε Linux. Ίσα ίσα κάθε τόσο μπαίνω για να κάνω απλά τις αναβαθμίσεις.

Στο CD εγκατάστασης του Kubuntu είχε το KDE 4.0.5 αν θυμάμαι καλά. Με αναβάθμιση το πήγα στο 4.1.2. Πάλι μου έβγαζε ψιλοπροβληματάκια αλλά ήταν ανεκτά. Ανοίγοντας και τα Desktop Effects, βάρυνε λίγο παραπάνω.

Έλεγα τώρα τελευταία μπας και βάλω καμιά 256άρα VGA, αλλά μπορεί να έχω πρόβλημα. Με την προσθήκη της κάρτας τηλεόρασης, λογικά οι ανάγκες σε τροφοδοσία αυξήθηκαν. Επομένως δε ξέρω αν θ' αντέξει το τροφοδοτικό. Καλύτερα να μη το ρισκάρω.

Οδεύω προς Gnome λοιπόν. Δε μου αρέσει αλλά τί να κάνω. Καλύτερα να προτιμήσω την απόδοση απ' την εμφάνιση. Ναι μεν το KDE4 γαμάει και δέρνει από εμφάνιση, το Gnome όμως είναι πολυ-δοκιμασμένο.

Τώρα βέβαια τίθεται κι άλλο θέμα. Το Kubuntu ανέκαθεν αναγνώριζε την κάρτα δικτύου μου κι είχα Ιντερνετ ακόμα κι απ' το LiveCD. Το Ubuntu άραγε θα κάνει τα ίδια; Γιατί αν είναι να ψάχνω ιστορίες για να το δει... άστο καλύτερα.

Ας κάνω αναβάθμιση την επόμενη βδομάδα στο καινούργιο Kubuntu και βλέπουμε αν θα γκαζώνει ή θα σέρνεται.

Μπορεί να σκεφτώ και το Xubuntu. Φάση έχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: