Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2007

Cossacks II: Napoleonic Wars

Το παιχνίδι Cossacks δε ξέρω κατά πόσο είναι γνωστό στο ευρύ κοινό. Νομίζω ότι πέρασε σχετικά απαρατήρητο αν και πρόσφερε κάποιες καινοτόμες για την εποχή του επιλογές.

Η δυνατότητα διαχείρησης τεράστιων πληθυσμών - όταν λέω τεράστιων το εννοώ, 3.000 χωρικοί είναι αρκετοί για καλή ροή πρώτων υλών - ήταν μία απ' αυτές. Η μεγάλη λεπτομέρεια στο μηχανισμό μάχης ήταν άλλη μία. Αν τελείωνε το κάρβουνο για παράδειγμα, τα κανόνια σταματούσαν να πυροβολούν. Αν τέλειωνε ο χρυσός, τα Battleships επαναστατούσαν και στρέφονταν εναντίον σου.

Το Computers Games Magazine λοιπόν, έδωσε σαν δωρεάν παιχνίδι το δεύτερο μέρος της σειράς.

Χθες το βράδυ έπαιξα λίγο το αρχικό tutorial και απ' τα πρώτα πράγματα που είδα έμεινα πολύ ευχαριστημένος.

Καταρχήν τα γραφικά είναι πολύ καλύτερα. Η λεπτομέρεια είναι πολύ μεγάλη χωρίς να βαραίνει ιδιαίτερα η κάρτα γραφικών! Και μιλάμε για παιχνίδι το πολύ δύο χρόνων.

Επιτέλους δε χρειάζονται εκατομμύρια χωρικών για να κτίσουν ένα κτίριο. Πέντε ή δέκα απ' αυτούς φτάνουν για ένα μεγάλο κτίριο.

Οι στρατιώτες έχουν ακόμα περισσότερες επιλογές. Μπορείς να επιλέξεις αν θα επιτεθούν σε melee ή ranged mode (για τις μονάδες με δυνατότητα ranged mode). Επιπλέον, οι τυφεκιοφόροι μπορούν να πυροβολούν ανά σειρές. Ακριβώς όπως το βλέπουμε στις ταινίες. Στην αρχή η πρώτη σειρά, μετά η δεύτερη μέχρι να γεμίσει η πρώτη κι ούτω κάθ' εξής.

Αυτά πρόλαβα να δώ μέχρι στιγμής απ' το tutorial.

Ορίστε μερικές εικόνες του παιχνιδιού.










Για περισσότερες φωτογραφίες εδώ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to game einai aparadekto.. kammia sxesi me to orininal cossacks. kai den yparxoun arketoi maps na pekseis. chekare auto to website http://mastersofthefield.com , oi typoi exoun kanei to proigoumeno cossacks modification me olla ta napoleonic units kai exoun ftiaksei se xartes oles tis maxes tou napoleonta...

Wise_One είπε...

Γιατί απαράδεκτο ρε συ; Στα tutorial που είμαι ακόμα καλό φαίνεται.

Αν κάτι είναι απαράδεκτο, αυτό είναι η δυσκολία στο campaign του πρώτου Cossacks. Ηταν εκνευριστικά δύσκολο. Χωρίς κωδικό για πρώτες ύλες, ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να προχωρήσω έστω και λίγο. Και πάλι με τον κωδικό κόλλησα σε μια πίστα και δε μπορούσα με τίποτα να περάσω.

Wise_One είπε...

Το campaign κι εδώ δεν πάει πίσω στη δυσκολία....