Τρίτη 21 Αυγούστου 2007

Περί κόλλας, σελοφάν και χειρουργίου

Και ξεκινάω το ποστ που είχα πει στο προηγούμενο για το αρνητικό που είχαν τα άλμπουμ που πήρα. Από τα 6 συνολικά άλμπουμ, τα 3 είχαν την κολλητική ταινία πάνω στη θήκη του δίσκου.

Δηλαδή τί, πληρώνουμε και μας μένουν κόλλες απ' το σελοτέιπ πάνω στη θήκη; Χάθηκε δηλαδή να κλείσουν τη θήκη μέσα σε πλαστικό όπως κάνουν στα περισσότερα; Κι άντε λες προσπαθείς να βγάλεις την ταινία... και μένουν κι οι κόλλες... το οινόπνευμα όμως δε βοηθάει. Ισως βγάλει κάποιο μέρος αλλά σχεδόν ποτέ ολόκληρη την κόλλα. Και φυσικά χάνεται η γυαλάδα της θήκης λόγω του οινοπνεύματος.

Ενα μικρότερο "κακό" αλλά εξίσου εκνευριστικό είναι τα ταμπελάκια των τιμών. Στο single των Firewind είχαν το ταμπελάκι πάνω στη θήκη. Αστα να πάνε δηλαδή. Εγώ ρε φίλε δε θέλω τίποτα πάνω στη θήκη μου, πρέπει να το κρατήσω τώρα; Γιατί ισχύει το ίδιο με παραπάνω. ΔΕ πρόκειται να βγει η κόλλα και 90% θα μείνει χαρτί απ' το ταμπελάκι. Πάλι πρέπει να καταφεύγουμε σε αλχημείες και ιστορίες με μικρά μαχαιράκια για ν' αφαιρέσουμε τη βλακεία.

Δε ξέρω ποιός ευθύνεται γι' αυτό, καταστήματα ή δισκογραφικές. Δε μπορείτε δηλαδή να βάλετε μια γαμημένη θήκη ή κάτι τέλος πάντων ώστε να μην έχουμε τέτοιες καταστάσεις; Δε φτάνει που πληρώνουμε για το δίσκο, πρέπει από πάνω ν' αγοράζουμε και άδειες θήκες για να μεταφέρουμε τα εξώφυλλα, το βιβλιαράκι και το cd στην άλλη θήκη. Και το χαζό είναι ότι οι άδειες θήκες δεν έχουν την ίδια ποιότητα πλαστικού με τη θήκη της δισκογραφικής.

Θα μου πείς τώρα, πιάνεσαι με βλακείες και κάνεις σα την κατίνα για ψύλλου πήδημα. Ναι ρε γαμώτο, αλλά δε θέλω βλακείες πάνω στο δίσκο μου.

2 σχόλια:

rockordie είπε...

Καλά τα λες φίλε μου, μπορεί πολλοί να μην δίνουν σημασία σε τέτοιες μικρολεπτομέρειες αλλά στα μέταλλα είναι πολύ σημαντικό το CD-LP-DVD και το θέλει άψογο. Δεν είναι τυχαίο ότι τα metal συγκροτήματα έχουν από τα καλύτερα και πιο προσεγμένα booklets.

Wise_One είπε...

Εεεετσι. Λέω κι εγώ, είμαι ο μόνος παράξενος;

Μα γι' αυτό το λόγο δίνουμε περιουσίες γι' αυθεντικά άλμπουμ. Θέλουμε το cd, το άπαιχτο artwork και τη θήκη με τα εξώφυλλα. Θέλουμε ολοκληρωμένο το "πακέτο". Αν δε μας ενδιέφερε το "όλο", θα κατεβάζαμε απλά το άλμπουμ απ' το Ιντερνετ.

Ελα όμως που είμαστε εκλεκτικοί κι απόλυτοι σ' αυτό που γουστάρουμε...