Τρίτη 21 Αυγούστου 2007

Νέα αγορά μεταλλικού ήχου

Επιτέλους μπόρεσα και πήγα για μεταλλικά ψώνια τώρα το μεσημέρι. Δε πήγαινα για κάτι συγκεκριμένο. Ρίχνουμε βλέφαρο κι ό,τι κάτσει. Πάντως πήρα αρκετά άλμπουμ κάποια απ' τα οποία είχα σταμπάρει εδώ κι αρκετό καιρό και συνεχώς άφηνα. Η παρουσίαση ξεκινάει.

Masterplan - Lost and Gone
Το ΕΡ που προηγήθηκε του MKII. Δε σκεφτόμουν καθόλου να τ' αγοράσω αλλά μιας κι έχω όλη τη δισκογραφία τους είπα στο τέλος να πάρω κι αυτό. Εχει κι ένα τραγούδι (ή δύο) που δε μπήκαν στο δίσκο, έχει μια 25λεπτη συνέντευξη...

Grave Digger - Knights of the Cross
Τα παλιά άλμπουμ των GD είναι αρκετά φθηνά επομένως δε χάνεις και τίποτα να πάρεις κάποιο. Απ' την άλλη ξέρω την ποιότητα των δίσκων που ήταν μετά το Tunes of War οπότε μπορώ να πώ ότι ήταν "τυφλή επιλογή".

Cradle of Filth - V Empire
Εχω συγκεντρώσει όλη τη δισκογραφία τους κι αυτό ήταν το μόνο που έλειπε. Εδώ και πραγματικά πολύ καιρό ήθελα να το πάρω αλλά απ' τη μια η τιμή που ήταν σχετικά ψηλή, απ' την άλλη οι άλλες κυκλοφορίες που έπαιρνα κατα καιρούς άφηναν αυτό το δίσκο εκτός της δισκοθήκης μου. Μέχρι πριν 1 ώρα βέβαια.

Firewind - Breaking the Silence (single)
Κι απ' αυτούς τους κυρίους έχω συγκεντρώσει τη δισκογραφία τους (εκτός απ' το προηγούμενο single το οποίο και πρέπει να βρώ). Το single ήταν κι αυτό αρκετά φθηνό οπότε 99% θα το 'παιρνα. Εχει ένα ακυκλοφόρητο τραγούδι, μια live εκτέλεση του Till the End of Time και το βίντεοκλιπ του ομώνυμου τραγουδιού.

Dragonland - Astronomy
Αυτό το άλμπουμ πρέπει να το έχω κατεβάσει απ' το Ιντερνετ αλλά ούτε που θυμάμαι. Απλά το όνομα κάτι μου θυμίζει. Αρα μάλλον το έχω κατεβάσει. Με το που βλέπω το δίσκο μου κολλάει το εξώφυλλο. Διαβάζω μετά στο promo αυτοκολλητάκι "για φαν των Nightwish, Yngwie Malmsteen, Dragonforce, Evergrey or Soilwork". Εντάξει, για Nightwish τρελαίνομαι. Malmsteen δεν έχω ακούσει πολύ αλλά ο τύπος παίζει παπάδες στην κιθάρα, Dragonforce μόνο το δεύτερο άλμπουμ τους γουστάρω, Evergrey δεν έχω ακούσει όπως επίσης και Soilwork (οι τελευταίοι μοιάζουν πολύ με In Flames).

Ο δίσκος ηχογραφήθηκε στα Fredman Studios όπου έχουν ηχογραφήσει οι Hammerfall, Opeth, Dimmu Borgir κι άλλοι. Επομένως η παραγωγή είναι άρτια. Αρα πάνω κάτω ξέρουμε τί θ' ακούσουμε και τί παραγωγή θα έχει.

Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions
Εχω αρκετά άλμπουμ των DB και κατά πάσα πιθανότητα θα συμπληρώσω δισκογραφία. Αυτό είναι επίσης πολύ καλό άλμπουμ και το 'χα βάλει στο μάτι για καιρό. Ε τώρα επιτέλους βγήκε απ' το μάτι και μπήκε στη δισκοθήκη.

Το συνολικό ποσό ...αχεμ... είναι κάπως μεγάλο. Τουλάχιστον όμως δε το κάνω πολύ συχνά οπότε κατά κάποιο τρόπο δικαιολογούμαι.

Ενα κακό βρήκα όμως σ' αυτά τα άλμπουμ αλλά θα το γράψω σε επόμενο ποστ γιατί αυτό είναι κυρίως για τ' άλμπουμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: