Σάββατο 16 Ιουνίου 2007

Τώρα πετάω ακόμα ψηλότερα

Είχα πάει το φορητό στο Πλαίσιο για να τσεκάρουν το ρολόι γιατί δεν κρατάει την ώρα και παράλληλα τους ρώτησα αν μπορούν να μου κάνουν διαμέρισμα στο σκληρό και να μου εγκαταστήσουν τα ΧΡ, για να μη μπλέκομαι εγώ με τέτοια. Εντάξει, βασικά κι αυτοί δε βασίζονταν να το κάνουν.

Ο τεχνικός μου είπε να δοκιμάσω με Virtual Machine πρόγραμμα να δημιουργήσω εικονικό διαμέρισμα στο σκληρό και να τρέχω τα ΧΡ με αυτόν τον τρόπο μες απ' τα Vista.

Εψαξα λίγο τα τελευταία τεύχη του PC Magazine ψάχνοντας για κάτι άλλο και βρήκα οδηγό για το πώς θα κάνω ακριβώς αυτό το πράγμα!

Χρησιμοποιώντας το Virtual PC 2007, δημιούργησα εικονικό διαμέρισμα στο σκληρό κι εγκατέστησα εκεί τα ΧΡ. Λειτουργούν άψογα. Μένει μόνο να εγκαταστήσω και τα προγράμματα της σχολής για να βεβαιωθώ ότι δουλεύει 100%....

Είμαι πάντως απόλυτα αισιόδοξος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: