Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Re-establishment

O yours truly μετακομίζει... Το θέμα είναι καθαρά οικονομικό (μικρότερο ενοίκιο) και για ένα χρόνο σίγουρα θα είμαι στο καινούργιο σπίτι, μετά μάλλον θα γυρίσω στο πατρικό μου και θα 'ρχομαι Θεσ/νίκη για να δίνω μαθήματα. Άρα στρώσιμο κώλου να περάσω εργαστήρια...

Θα είναι λίγο χαοτική η κατάσταση για ένα μήνα από σήμερα, αφού μέχρι τις 6-7 του άλλου μήνα θα έχω φύγει από το τωρινό σπίτι. Αυτό σημαίνει ότι και πρέπει σιγά σιγά να μαζεύω πράγματα, να πάω κάποια στο καινούργιο αλλά και να διαβάζω για την εξεταστική. Δηλαδή γάμησέ τα κυριολεκτικά... Θα βολευτεί πάντως η κατάσταση γιατί και κανα 2 φορές θα έρθουν οι γονείς μου, οπότε δε θα την κάνω ολομόναχος τη μετακόμιση.

Το καινούργιο σπίτι τώρα, στούντιο είναι, ένα δωμάτιο αλλά ΓΑΜΑΤΟ! Θα μου πεις "πώς σε βολεύει". Το σκέφτηκα αρκετά κι όντως θα με βολέψει για ένα χρόνο (του πούστη δηλαδή!). Απλά θα πρέπει να κάνω κάποιες παραχωρήσεις για τις οποίες δεν έχω κανένα πρόβλημα απολύτως. 

Δηλαδή, ένα καλό ξεκαθάρισμα τα ρούχα, τί φοράω και τί δε φοράω. Ό,τι δε θέλω, θα γυρίσει στο πατρικό. Απ' τη στιγμή που μέχρι μέσα Δεκεμβρίου φοράω κοντομάνικα, δε θα έχω σχεδόν καθόλου χειμωνιάτικα. Κι αν χρειαστεί, πάω μια βόλτα Ξάνθη και φέρνω μερικά. Τα cd θα πρέπει να πάνε στο πατρικό μαζί με το στέρεο. Απ' τη μια το στέρεο τα 'χει ψιλοφτύσει, απ' την άλλη τα cd είναι πάρα πολλά και θέλει επιπλάκι μόνο γι' αυτά. Big deal, τα 'χω όλα σε mp3.

Τα βασικά δηλαδή χωράνε άνετα. Το γραφείο με το desktop και το laptop, η κιθάρα κι ο ενισχυτής, τα ρούχα και μια βιβλιοθήκη που θα πάρω γιατί έχουμε και μερικά βιβλία ρε αδερφέ. Δε χρειάζομαι τίποτα άλλο. Κι εδώ που τα λέμε, τον ενισχυτή μάλλον θα τον ανεβάσω Ξάνθη γιατί μέχρι τα Χριστούγεννα θ' αφήσω και το αυτοκίνητο. Στο pc άλλωστε παίζω, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Μου φαίνεται ότι θα πάνε καλά τα πράγματα (ειδικά αν περάσω και κανα 2 ηλίθια μαθήματα), o Mr. Radikal θα μου περάσει ένα και-γαμώ τους μαγνήτες στην κιθάρα για τρελές power-ιές, λέμε και με τον Captain_nemo να περάσω μια βόλτα από Καβάλα να του δείξω τί έχω μάθει τόσο καιρό στην κιθάρα (passing the knowledge mr radikal) και γενικά... ναι, τα βλέπω καλά τα πράγματα. Θα είναι πολύ κουραστική η αλλαγή του μήνα αλλά τουλάχιστον θα μπουν κάποια πράγματα σε μια σειρά...

3 σχόλια:

Nick είπε...

Άντε καλό κουράγιο!

"μέχρι μέσα Δεκεμβρίου φοράω κοντομάνικα" - δικός μας και συ :p ΟΧΙ ΣΤΗ ΖΕΣΤΑ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΨΑ! :ο

Σε στούντιο ε; Τυχαίο...? :p Ώρα να αρχίσεις το euro-power album σου From SQL To Eternity :p

Wise_One είπε...

Η μαλακία είναι ότι δε θα έχω το desktop στο πατρικό για το καλοκαίρι >:|

My small metal kingdom \m/

Captain_nemo είπε...

αντε με το καλο ρε συ, εγω εδω θα ειμαι λογικα οπότε όποτε θες πες μου ;)