Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Μαθητικά netbooks

Αυτές τις μέρες σ' όποιο κατάστημα πληροφορικής και να πας, μάλλον θα είναι γεμάτο από μπαμπάδες και παιδιά που διαλέγουν το δικό τους netbook. Πραγματικός χαμός. Πριν καμιά βδομάδα πήγαμε σ' ένα κατάστημα στη Θεσσαλονίκη μ' ένα φίλο μου για να δει netbook για την ξαδέρφη του. Τουλάχιστον 20 λεπτά κάναμε και τουλάχιστον 15 οικογένειες μπήκαν και βγήκαν.

Από τότε που ανακοινώθηκε η διάθεση των netbooks είχα τις αμφιβολίες μου για το αν θα δουλέψει το όλο εγχείρημα. Δε ξέρω, κάτι δε μου κάθεται καλά. Παιδιά πρώτης γυμνασίου και να διαβάζουν απ' τον υπολογιστή; Να τους δίνουν κάποια μαθήματα και να διαβάζουν από pdf; Εδώ εγώ καλά καλά δε μπορώ να διαβάσω από pdf. Δε με βολεύει. Και ξέρω ακόμα μερικά άτομα που δε βολεύονται. Φαντάζεσαι τώρα τα παιδιά;

Απ' την άλλη βέβαια, αυτά τα παιδιά μπήκαν πιο εύκολα στην τεχνολογία απ' ότι εμείς. Έχουν σοβαρό Ιντερνετ, ασχολούνται με υπολογιστές πιο νωρίς απ' ότι εμείς και γενικότερα έχουν τουλάχιστον κάποιες βάσεις.

Βλέπω βέβαια και τον ξάδερφό μου, έχει μερικές μέρες που πήρε το netbook κι ήδη "χάλασε" τα pins του slot που μπαίνει η μπαταρία επειδή την έβγαζε-έβαζε όλη την ώρα. Τί να πώ... Το έφερε πριν 2-3 μέρες απ' το σπίτι να του πώ κάποια πράγματα και καιγόταν περισσότερο αν θα παίξει το Warcraft III...

Έτσι και βάλουν ασύρματο Ιντερνετ στα σχολεία, θα γίνει χαμός. Θα πρέπει να το ανοίγουν ΜΟΝΟ όταν θα έχουν μάθημα αλλιώς θα κλατάρει από τραγούδια που κατεβάζουν, msn, facebook κι άλλα τέτοια χαριτωμένα. Θα πέσει πάντως γέλιο.

Στοίχημα ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα γεμίσουν τα καταστήματα πληροφορικής με μπαμπάδες που θα πηγαίνουν "χαλασμένα" netbook για επισκευή. Άσε που σ' αυτή την περίπτωση, τα παιδιά θα έχουν σοβαρή δικαιολογία στο "κυρία δε μπόρεσα να διαβάσω γιατί χάλασε ο υπολογιστής μου"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: