Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

AutomoBILL

Λοιπόοοον, καλώς ή κακώς έφερα αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη. Η μεταβίβαση έγινε μες στον Ιούλιο στο όνομα της μητέρας μου (αλλιώς θα έπρεπε να κάνω φορολογική δήλωση με μηδενικό εισόδημα). Τυπικά δηλαδή το αυτοκίνητο είναι της μάνας μου αλλά πρακτικά δικό μου :Ρ




Εννοείται πως το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να του βάλω mp3 player. Το βάλαμε λίγο "μπακάλικα", το αποτέλεσμα όμως γαμάει και δέρνει. Όλα τα λεφτά ήχος (τα ηχεία τα σπάνε), θύρα usb, bluetooth, rds, τηλεκοντρόλ.



Το καλό με το bluetooth, είναι ότι μπορώ να συνδέσω το κινητό μου. Πέραν της αναπαραγωγής μουσικής από το κινητό, μπορεί να δέχεται κλήσεις, να πραγματοποιεί κλήσεις, να κατεβάσεις τις επαφές σου κι άλλα τέτοια γαμάτα. Ακόμα δεν έκανα το pairing γιατί βαριέμαι, κάποια στιγμή μες στο μήνα όμως, θα είμαι πραγματικά hands free.

Ένα καλό που έχω το αυτοκίνητο, είναι ότι μπορώ να πηγαινοέρχομαι στη σχολή χαλαρός κι ανενόχλητος. Όχι πια πάστωμα στο 52, όχι άλλες καθυστερήσεις, όχι άλλοι wrc οδηγοί... Επιπλέον, μπορώ να βγαίνω σε καταστήματα εκτός Θεσσαλονίκης αν θέλω, χωρίς να σκέφτομαι πώς στο διάολο θα μεταφέρω κάτι ογκώδες που αγόρασα (όπως προχθές που πήγα Praktiker για κάθισμα γραφείου). Φυσικά, πάω Ξάνθη ό,τι ώρα θέλω, κάνω όσες στάσεις θέλω και δεν ανησυχώ για εισιτήρια και λεωφορεία.

Εννοείται πως +1 αυτοκίνητο θα ψάχνει μέρος για παρκάρισμα γύρω απ' το υπουργείο. Τώρα το καλοκαίρι βρίσκω, το χειμώνα όμως θα είναι δυσκολότερη κατάσταση. Είναι και το οικονομικό. Πρέπει να ρυθμίζω τα χρήματα καλύτερα για να βάζω εννοείται και βενζίνη.

Όπως και να 'χει, σε κάποια φάση θα πρέπει έτσι κι αλλιώς να τα κάνεις αυτά (άλλοι τα κάνουν απ' το πρώτο έτος) κι έτσι δε χαλιέμαι.

Επομένως, αν δείτε ένα Hyundai Accent περίεργου χρώματος, να κινείται μεταξύ κέντρου Θεσσαλονίκης και Σίνδου, με metal ν' ακούγεται δυνατά, μάλλον εγώ θα είμαι. Αν ισχύουν όλα τα παραπάνω αλλά όχι η metal, τότε μάλλον θα είναι μαζί μου κανας φλώρος κολλητός μου μ' ευαίσθητα αυτάκια.

4 σχόλια:

avessalom von richthofen είπε...

kaloriziko kai kalotaxido adelfe.ante na skaseis kai kamia mera peraia h na vrethoume sto tsexiko na ta poume.tora me to amaxi oi apostaseis mhdenisan.kai prosoxh stous kafrous

Wise_One είπε...

Να 'σαι καλά ρε φίλε. Θα το κανονίσουμε οπωσδήποτε, και με τους δικούς μου λέμε εδώ και μήνες να πάμε στο τσέχικο οπότε...

Nick είπε...

Καλοτάξιδο. Αλλά τι ακριβώς χρώμα είναι αυτό; :p

Wise_One είπε...

Thanks man. Ρε σύ το χρώμα ειλικρινά δε ξέρω. Ένας φίλος που το πέτυχε σε site μεταχειρισμένων, λέει βιολετί. Τί διάολο... Προτιμώ το "απροσδιορίστου χρώματος".