Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Παπατζιλίκια...

Έπρεπε να βγάλω πιστοποιητικό γέννησης λόγω απώλειας ταυτότητας. Μου λέει η μάνα μου, πας και το ζητάς. Δε χρειάζεται χαρτιά. Κι αν θυμάμαι καλά, έχω βγάλει πιστοποιητικό χωρίς να δώσω ταυτότητα κλπ.

Πριν πάω σήμερα, λέω ας πάρω μαζί μου το δίπλωμα οδήγησης, ποτέ δεν ξέρεις.

Ευτυχώς δηλαδή. Ζήτησαν χαρτί... δίπλωμα οδήγησης, διαβατήριο, τέτοια πράγματα. Πάλι καλά που πήρα το δίπλωμα.

Και λέει η μάνα μου όταν της το είπα, έτσι και πάει κάποιος που δεν έχει ούτε δίπλωμα ούτε διαβατήριο, τί γίνεται;

Πώς διάολο θα βγάλεις ένα απλό πιστοποιητικό; Πρέπει ντε και καλά να πας με κάποιον δικό σου ώς μάρτυρα; Είσαι ανήλικος ρε παιδί μου κι έχασες την ταυτότητα. Προφανώς δεν έχεις δίπλωμα οδήγησης και δεν έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό. Πρέπει να πάει κάποιος γονιός; Κι αν δε μπορεί λόγω δουλειάς;

Στην αστυνομία πάλι τα ίδια. Εκεί ζήτησαν το πιστοποιητικό και θέλουν και μάρτυρα. Αφού ρε γαμώτο έχεις το πρωτότυπο καρτελάκι. Βλέπεις τη φωτογραφία μου, βλέπεις ονοματεπώνυμο, βλέπεις ημερομηνία γέννησης, βλέπεις ποιοί είναι οι γονείς μου. Πρέπει να φέρω ένα γονιό μου για να πεί τί; Ναι ο Βασίλης είναι γιος μου;

Ιστορίες γι' αγρίους...

2 σχόλια:

avessalom von richthofen είπε...

tsampa xaliesai.mhn masas.h grafeiokratia einai daidalodhs kai den mporei na exhghthei.ypomonh kai kalou kakou pairne kai kanena thlefono prota(an to shkosoun)na rotas ti xartia xreiazetai kathe fora pou pas se kapoia dhmosia yphresia.a kai na mhn to xexaso.yparxoun kai ta kentra exuphrethshs politon.prota rotas ekei kai meta mlplekeis me dhmosio.se milao ek peiras

Wise_One είπε...

Σωστός. Το ΚΕΠ δε το σκέφτηκα. Κακώς, είναι και πιο κοντά στο σπίτι μου.

Τώρα που είναι καλοκαίρι, σιγά μη σηκώνουν και τηλέφωνα...