Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Amarok 2

Από τότε που γύρισα σοβαρά στο Ubuntu και στο Gnome, είπα ότι θα χρησιμοποιώ μόνο GTK εφαρμογές και δε θα μπλεχτώ με QT και εφαρμογές του KDE. Απλά δε θέλω να έχω περιττά πακέτα στο σύστημά μου, τσάμπα σχεδόν όλο το KDE μόνο και μόνο για μια εφαρμογή.

Αυτές τις μέρες "καθάρισα" τα tags απ' τη μουσική συλλογή μου. Οπότε λέω είναι έτοιμη να μπει σε player και να κάνω από 'κει "παιχνίδι". Γενικά δεν πολυασχολούμαι με music organizers, προτιμώ να βρίσκω το άλμπουμ που θέλω και να το "ρίχνω" στον player. Απλά τώρα που έφτιαξα τα διαμερίσματα στο pc, τα tags, και δεν παίζει να χάσω ρυθμίσεις κλπ, έχω την ευχέρεια να χρησιμοποιήσω music organizer.

Anyway, απ' την αρχή ο Rhythmbox δε μου πολυάρεσε. Είναι πολύ απλός αλλά και λίγο εκνευριστικός. Μετά δοκίμασα τον Banshee. Φοβερό πρόγραμμα, ελαφρώς καλύτερο του Rhythmbox, πάλι στα ίδια κυβικά όμως. Γενικά, δε σου δίνουν τη δυνατότητα να παραμετροποιήσεις κάποια πράγματα. Θα ήθελα λίγο περισσότερη ευελιξία.

Πάμε μετά στον Exaile. Δε το δούλεψα σχεδόν καθόλου, ίσα ίσα το εγκατέστησα κι έβαλα τη συλλογή. Αύριο θα το τσεκάρω καλύτερα. Στο GUI θυμίζει Amarok, αυτό είναι υπέρ.

Βάζω μετά και τον Amarok2. Όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει στα official repos και τον εγκατέστησα, μου 'σπασε τα νεύρα. Δεν είχε καλό integration με το Gnome, ήταν αργός, cluttered, buggy και γενικότερα δε θύμιζε τον παλιό καλό Amarok 1.4.

Τώρα πάντως δουλεύει μια χαρά, άψογο integration με Gnome, ωραίο GUI και βάζοντας κάποια widgets μπορείς να εμφανίσεις επιπλέον info (όπως τα lyrics των τραγουδιών). Μου φαίνεται λίγο "βαρύς" αλλά αυτό μάλλον οφείλεται και στο oxygen skin.


Η πλάκα είναι ότι μ' αρέσουν τα λιτά προγράμματα (όπως το Banshee πχ) αλλά να έχουν και κάποια features όπως ο Amarok. Μάλλον ο Exaile εμπίπτει σ' αυτήν την κατηγορία αλλά δε μπορώ να ξέρω ακόμα. Το καλό πάντως είναι ότι υπάρχουν χίλιοι-δυο players για το linux (οι περισσότεροι lightweight) οπότε δοκιμάζεις μέχρι να βρεις αυτό που σου κάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: