Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

All Packed


Είμαι έτοιμος σε μεγάλο βαθμό. Να κλείσει αργότερα η βαλίτσα, να μπει το λαπτοπ στη τσάντα και να σηκωθούμε να φύγουμε.

Γαμώτο σε τέτοια ταξίδια πάντα φοβάμαι να παίρνω τον εξωτερικό σκληρό μαζί μου. Λόγω του ότι θα κουβαλάω και το λαπτοπ, πρέπει να το χώσω στη βαλίτσα γιατί θα έχω εντελώς και τα δύο χέρια γεμάτα. Δε σκέφτηκα κιόλας να το δώσω σ' ένα κολλητό μου που έφυγε νωρίτερα σήμερα. Τέλος πάντων, θα τα βολέψουμε. Δε παθαίνει και τίποτα τόσο εύκολα.

Λόγω διακοπών τώρα θα γράφω πιστεύω ακόμα πιο σπάνια αλλά αν σκεφτώ να βγάλω καμιά καλή φωτογραφία, κάτι θα δείτε.

Λοιπόν, καλό καλοκαίρι από μένα, να περνάτε όλοι καλά και προσπαθήστε να χαλαρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο. Εμείς οι φοιτητές πάντα χαλαροί είμαστε, αλλά όσοι δουλεύετε και περιμένετε τον Αύγουστο... υπομονή. Όλο και κανα μπάνιο θα κάνετε.

Adios amigos!!!

2 σχόλια:

uncle είπε...

καλή ξεκούραση φίλε και πάντα Metal \m/

Wise_One είπε...

Thanks dude! Καλή δύναμη στη Θεσσαλονίκη.

Ακόμα δεν ήρθα Ξάνθη και χτύπησα 4 άλμπουμ από ebay αλλά σ' ένα, μου ανεβάζουν συνέχεια την τιμή! Καθίκια!!!