Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

The Final Sacrifice

Μετά την εξεταστική θα κάνω την ύστατη θυσία για το desktop μου. Μια τελευταία αναβάθμιση πιστεύω επιβάλλεται.

Μια κάρτα γραφικών στα 512ΜΒ (και AGP 8X - μη γελάτε) είναι άκρως προσιτή ενώ ακόμα ένα DIMM 1GB RAM θα βοηθήσει λίγο παραπάνω. Όλα αυτά για το καλό μου το Kubuntu. Θα τρέχει τα desktop effects στο τέρμα! Εντάξει ΟΚ, θα παίζω και κανα παιχνιδάκι με καλύτερα γραφικά.

Ο επεξεργαστής είναι ακόμα μάχιμος, γι' αυτό κι αυτή η αναβάθμιση. Αν θέλετε να μάθετε, τρέχει στην εξωφρενική ταχύτητα των 2,4GHz!!!

Πλάκα πλάκα, πρέπει να έχω αλλάξει τα πάντα στον υπολογιστή μου. Πρώτα πρώτα θυμάμαι είχα αλλάξει κάρτα ήχου, είχα ενσωματωμένη στο mobo κι έβαλα την SoundBlaster 5.1 Live!. Φυσικά πήρα και τ' ανάλογα ηχεία, Creative P380 αν θυμάμαι καλά.

Μετά ήρθε το DVD-Recorder. NEC 3520-A είναι νομίζω το μοντέλο. ΚΙ ΑΝ έγραψε δισκάκια. Επιπλέον φόρτος όταν το αρχικό reader τα 'φτυσε και το NEC διάβαζε όλα τα δισκάκια.

Μπήκε δεύτερος σκληρός. 120 γίγα και τότε τον πήρα 110 ευρώ.

Εννοείται κάρτα γραφικών. Είχα πάει για την ATI Radeon 9200 128MB γιατί ήταν αξιοπρεπέστατα οικονομική κι αρκετά μάχιμη τότε. Βέβαια πολύ γρήγορα ξεπεράστηκε αλλά έχω παίξει ένα σωρό παιχνίδια μ' αυτή.

Οι άλλες αναβαθμίσεις πρέπει να έγιναν όταν ήρθα Θεσσαλονίκη. Το τροφοδοτικό είχε πρόβλημα και μου γαμούσε συνεχώς το σύστημα. Αποδείχτηκε πως έφταιγε αυτό και μάλιστα πρόλαβε να μου γαμήσει το mobo. Οπότε έφυγε αλλαγή τροφοδοτικού και mobo.

Αναβάθμιση μνήμης επιβάλλεται. Αργά την έκανα κιόλας. Από τα 512ΜΒ πέρασα στο 1 γίγα με ουκ ολίγες αναποδιές.

Ουσιαστικά ναι, άλλαξα τα πάντα εκτός απ' τον επεξεργαστή. Παραμένει μάχιμος βέβαια, δε το ζορίζω πολύ. Σε dvd encoding και δημιουργία mp3 χρησιμοποιείται περισσότερο.

Κι όπως το βλέπω, θα συνεχίσει να δουλεύει για μένα για τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμα. Δε το βλέπω να παίρνω σύντομα καινούργιο μηχάνημα, δε το χρειάζομαι κιόλας. Αν αρχίσει να παρουσιάζει συμπτώματα ανίατης ασθένειας, τότε θα το σκεφτώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: