Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

New metal load...

Μιας και την Παρασκευή ήρθα Θεσσαλονίκη, είπα να βγώ το απόγευμα εκείνο να κάνω κάποια ψώνια που ήθελα. Το ένα το ψώνιο θα το αναλύσω αργότερα αφού το χρησιμοποιήσω λίγο και βρώ τις μαγκιές του.

Τα άλλα ψώνια ήταν cd (τί πρωτότυπο ρε Βασίλη!) αλλά το γαμώτο ήταν ότι πήγα Metropolis... Δε λέω, καλό δισκάδικο είναι αλλά έχει λίγα πράγματα. Στο δια ταύτα.

Necromantia - The Sound of Lucifer Storming Heaven
Αυτό το πήρα μία μέρα πριν φύγω για Ξάνθη κι έτσι δεν το άκουσα. Αλλά σύμφωνα με την προηγούμενη δισκογραφία τους, τα λεγόμενά τους αλλά κι επειδή είναι στα Recommended του Uncle, είμαι σίγουρος ότι θα γουστάρω.

Bathory - Octagon
Το άλμπουμ που ολοκληρώνει τη δισκογραφία μου των Bathory. Παρ' όλο που πολλά ακούγονται για Octagon & Requiem, δε μπορώ να πώ ότι τ' απεχθάνομαι κιόλας. Απλά είναι thrash(??), death(??), πράγματα που δηλαδή ο Quorthon δε μας είχε συνηθίσει. Είναι καλά άλμπουμ όμως. Α ναι, τα Jubileum δεν πρόκειται να τα πάρω. Best Of δε πολυγουστάρω.

Morgana Lefay - Maleficium
To Grand Materia ήταν αριστούργημα. Το Aberrations of the Mind ήταν πολύ καλό και κάποια στιγμή θα το πάρω αυθεντικό αλλά δε βιάζομαι. Έπρεπε λοιπόν να τσεκάρω την προηγούμενη δισκογραφία τους. Δε νομίζω να με απογοητεύσει.

Rotting Christ - Thy Mighty Contract
Κάποια στιγμή θα ολοκληρώσω τη δισκογραφία κι αυτού του συγκροτήματος. Δε μου μένουν και πάρα πολλά ακόμα. Πήρα αυτό το άλμπουμ κι όχι πχ το Genesis (που ομολογουμένως γουστάρω περισσότερο) κυρίως επειδή δεν είμαι πολύ οικείος μ' αυτά τα τραγούδια τους. Και κακά τα ψέματα, σ' αυτό το άλμπουμ υπάρχουν ύμνοι.

Grave Digger - Heart of Darkness
Ντάξει, αυτό το συγκρότημα το αγαπώ και δε χάνω ευκαιρία για τ' άλμπουμ τους. Το συγκεκριμένο το έχω (νομίζω δηλαδή!) σε mp3 με άθλια ποιότητα και ξέρω ότι είναι καλό άλμπουμ. Οπότε;

Τώρα θα πάω πάλι για cd, κατά το Φεβρουάριο αν δεν απατώμαι. Όταν θα βγουν τα remasters των Virgin Steele και το καινούργιο των Iced Earth. Δε νομίζω πς άλλο συγκρότημα που ακούω βγάζει τίποτα τώρα σύντομα.

Uncle, κοίτα να σχολιάσεις το Necromantia γιατί θα σε προλάβω.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Thy Mighty Contact είναι κλασικό black metal και σπέρνει! Όπως επίσης και το Non Serviam!

Νecromantia πολύ καλό το τελευταίο τους. Προτείνω και το τελευταίο Behemoth. Death που σπάει κόκαλα!

Τον άλλον μήνα βγαίνουν Septic Flesh και Biomechanical ρε φίλε και σου συνιστώ να τα πάρεις ή έστω να τ' ακούσεις πριν τα πάρεις γιατί...θερίζουν!

Iced Earth δεν θ 'αργήσει λίγο; Έτσι άκουσα...
Έχω περιέργεια και για το Avantasia...

Wise_One είπε...

Ευτυχώς έχω το Non Serviam στο remaster που είχαν βγάλει και ναι γαμάει.

To The Apostasy μ' άρεσε κι ίσως κάποια στιγμή να το πάρω κι αυτό.

Septic Flesh θα το πάρω οπωσδήποτε γιατί οι τύποι όπως και να το κάνουμε γαμάνε. Biomechanical δε μου 'καναν κλικ. Παρ' όλο που όλοι λένε ότι πρόκειται για γαμηστερό συγκρότημα, δε μου 'μεινε τίποτα. Anyway.

To Avantasia ελπίζω να είναι καλό γιατί από τα single που έχουν βγάλει, δε μου λένε και πολλά. Πάει εκείνο το ωραίο bombastic power metal που έπαιζαν. Χαλάρωσαν υπερβολικά πιστεύω. Αναμένουμε όμως.

uncle είπε...

πάλι cd ρε Βασίλη...ΠΑΛΙ CD ΡΕ ΒΑΣΙΛΗ!!!!

τεσπα, ότι πήρες είναι στα recommended μου.

ελπίζω να τσίμπησες το Heart of Darkness στο digipack με το bonus Dolphins Cry.

Δεν μας είπες τελικά τα ψώνια τη ήταν

Wise_One είπε...

Δεν το είχε ρε το γαμημένο!!! Τουλάχιστον δε γράφει τίποτα για Dolphin's Cry στο οπισθόφυλλο. Δε πρόλαβα να τ' ακούσω μπας και είναι "κρυμένο".΄

Αφού θες να μάθεις για το άλλο ψώνιο θα σου πώ. Ε λοιπόν ήταν ένα... τρακτέρ!

Τί κάθομαι και σκέφτομαι πρωινιάτικα... Patience my friend. Όλα θ' αποκαλυφθούν στο απογευματινό/βραδινό post μου. Όλα όμως!

Unknown είπε...

ΝΕCROMANTIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Τι γαμώ που είναι ρε φίλε...
τώρα το ξαναματακούω και κάθε φορά με πορώνει περισσότερο.

Τελικά το 2007 έβγαλε απίστευτους δίσκους το black...DODHEIMSGARD, ROTTING CHRIST, DIMMU BORGIR, DEATHSPELL OMEGA, MAYHEM κα

Wise_One είπε...

Πραγματικά. Ήταν πολύ καλή χρονιά για το Black Metal και σίγουρα για το Metal γενικότερα.

Θα ετοιμάσω τις λίστες μου σήμερα οπότε αναμείνατε...