Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

13 και σήμερα

Παίρνοντας τον τίτλο ενός post του uncle, να πώ ότι απομένουν λιγότερο από δύο εβδομάδες για τη συναυλία των Rotting Christ στην Υδρόγειο. Τώρα είμαι πια εντελώς έτοιμος. Πήρα μπλούζα (όχι αποκλειστικά για το live, ήθελα ούτως ή άλλως) με το εξώφυλλο του Theogonia και το Σάββατο πήρα και το εισιτήριο.





Μή μου πείτε ότι δεν έχει super cool σχέδιο!



Όπως καταλαβαίνετε είμαι πολύ ενθουσιασμένος γιατί είναι η πρώτη μου συναυλία, γι' αυτό και σας τα δείχνω αυτά. Τουλάχιστον ξεκινάω τη συναυλιακή ζωή μου με γαμάτο συγκρότημα \m/

Α ναι. Δε φαίνονται, αλλά τα 3 support συγκροτήματα είναι τα εξής:

Atropos [pol], Nyne [gre], Ravencult [gre]. Εντάξει δε τους ξέρω, αν και πρέπει στα mp3 να έχω ένα δίσκο των τελευταίων. Θα δούμε τί λένε κι αυτοί. Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί την ώρα που ανοίγουν οι πόρτες για να τους παρακολουθήσω όλους.

3 σχόλια:

uncle είπε...

οι Ravencult γαμάνε.

Ανώνυμος είπε...

Γαμώ το μπλουζάκι! Έτσι , την καλύτερη αρχή έκανες!
Οι Ravencult ...συμφωνώ με τον uncle...

Wise_One είπε...

Το μόνο που θυμάμαι από τους Ravencult, ήταν το τέλειο artwork (όσο φαινόταν απ' τις φωτογραφίες).