Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Fucking cold!!!!!

Καλά αυτές τις μέρες με τέτοιο αέρα και κρύο τον ψιλοδαγκώνουμε, αλλά αυτό έχει και τα καλά του.

Πρώτον δείχνει ότι έρχεται ο χειμώνας (γιαχουυυυυυυ!!!!). Κάθεσαι μες στο σπίτι, ζεστός καφές στο χέρι και ταινίες. Ή μουσική. Black, epic, viking πιο συγκεκριμένα. Ή αν θες έξω για καφέ με παρέα κι ας ουρλιάζει ο γαμοαέρας.

Ακόμα και στη σχολή να πηγαίνω με κωλόκρυο δεν έχω πρόβλημα. Εντάξει, κατά τις 7.30 που φεύγω απ' το σπίτι είναι λίγο δύσκολα, αλλά έχει τη φάση του. MP3 player στ' αυτιά κι ο αέρας να προσπαθεί να σε απωθήσει.

Ευκαιρία πάντως τώρα, γιατί πρέπει ν' ακούσω κάποια άλμπουμ. Καταρχήν τους Halgadom των οποίων 2 άλμπουμ μου 'στειλε ο uncle. Το ένα το άκουσα αλλά δεν έδωσα πολύ σημασία γιατί είχα δουλειά εκείνη την ώρα.

Επίσης, έχω ένα σωρό άλμπουμ στο σκληρό δίσκο που έχω ακούσει το πολύ 2-3 φορές (κι αυτό παλιότερα) και τα 'χω αδικήσει. Μπορεί να παίζει κανα διαμαντάκι εκεί μέσα και να μη το 'χω πάρει χαμπάρι.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχει 10 βαθμούς σήμερα , οπότε τι καλύτερο από Primordial και Solefad;
Α! Και Doomsword ή Battleroar...

Wise_One είπε...

Oh yeah. Και κάτι μαυρομεταλλικό λέει πάντως.

Και πρέπει ν' ακούσω ό,τι έχω από Rotting Christ για τη συναυλία τον άλλο μήνα.