Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Πολλές κακίες....

Το προηγούμενο σαββατοκύριακο, η Eri είχε κάνει ένα ποστ για τις μέρες που ο Jack the Ripper ξυπνά μέσα της. Και είχα σχολιάσει ότι φυσιολογικό είναι και συμβαίνει και σε μένα πολλές φορές. Ε λοιπόν η μέρα που ξύπνησε ο Βίκινγκ μέσα μου ήταν σήμερα. Δε ξέρω τί μπορεί να σημαίνει, αλλά κι εδώ θύματα ήταν γριούλες....

Λεωφορείο από σταθμό για Πυλαία κι εγώ κατέβαινα πλατεία Αριστοτέλους. Στη στάση λοιπόν, με το που ανοίγουν οι πόρτες μια θεία απ' έξω ανεβαίνει κατευθείαν να μπει μπας και χάσει το λεωφορείο. Κάτσε γαμώ το φελέκι μου να κατέβει ο κόσμος και μετά πας ν' ανέβεις. Δε πρόκειται να χάσεις τη θέση σου, σίγουρα κάποιος θα σου δώσει να κάτσεις αφού είσαι 200 χρόνων.

Και καθώς περίμενα έναν παππού να κατέβει για να κατέβω κι εγώ, να μια άλλη θεία που πάει
ν' ανέβει από δεξιά. Πάτε καλά ρε; Δε φεύγει το λεωφορείο αν δεν ανέβουν όλοι. Και δε πρόκειται να φύγει το πρώτο δευτερόλεπτο που θα 'χει κατέβει κι ο τελευταίος επιβάτης. Οχι τίποτα, αν στριμωχτεί και πουθενά θα σπάσει κανα χέρι-πόδι.

Σ' αυτές τις δύο φάσεις λοιπόν, σκεφτόμουν τι καλά που θα 'ταν να έδινες από μια ξεγυρισμένη κλωτσιά σε κάθε γριά, να κατέβεις με την ησυχία σου και να πας σπίτι. Αφού θα 'χουν πέσει κάτω, τις χώνεις κάτω απ' το λεωφορείο να γίνουν χαλκομανία. Ε δε πάει άλλο. Δίνεις τη θέση σου, περιμένεις να κατέβουν με την ησυχία τους χωρίς να σπρώχνεις κι αυτές αρπάζονται απ' την πόρτα καθυστερώντας την αποβίβαση.

Τελικά έχω την εντύπωση ότι το Viking metal που άκουγ' αυτές τις μέρες δε μου 'κανε καλό :))

6 σχόλια:

uncle είπε...

είσαι πολύ κακός, ντροπή σου.

Erisadesu είπε...

αυτό έχει να κάνει περισσότερο με της φυλές του λεωφορείου και όχι με τη βία που ξυπνάνε μέσα μας οι γριες στα λεωφορεία

Ανώνυμος είπε...

Eίδες για ν' ακούμε τέτοια μουσική του Σατανά και του Όντιν ;

Wise_One είπε...

@uncle: Σόρυ θείε.... Δε θα ξαναγίνει...

@Eri: Εννοείς τους Βιαστικούς, Ακούνητους κλπ; Κάτι σαν Χόμπιτ, Ορκ και τέτοια;

@r2tb: Θα μας αφορίσει ο Χριστόδουλας!

Ανώνυμος είπε...

ώστε τέτοια λες για τις γριές πίσω από την πλάτη μου...!

ΚΑΛΑ!

Wise_One είπε...

hannibal μη θυμώνεις. Ξέρεις ότι είσαι η αγαπημένη μου γριά! :ΡΡΡΡ

Βασικά όποιος και να το 'κανε θα του τα 'χωνα, απλά οι θείες έχουν κλίση για τέτοια.