Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

The wrath of god

Καλά τί γίνεται έξω; Πολύς αέρας, συννεφιά παντού, κρύο, όλο το βράδυ έβρεχε... κι εγώ έχω να πάω στη σχολή σε λίγο.

Φοβάμαι ρε γαμώτο μήπως γίνει καμιά καφρίλα απ' τον αέρα και σπάσει κανα δέντρο. Ετσι όπως έχει η κατάσταση, θα πέσει πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ (περνούν ανάμεσα σε 2 μεγάλα κλαδιά) και θα γίνει χαμός σ' όλο το δικό μου δρόμο...

Το μόνο καλό είναι ότι με τόσο αέρα δε μπορεί να βρέξει για πολλή ώρα αφού τα σύννεφα μετακινούνται με ταχύτητα 100άρη αθλητή. Πραγματικά δεν έχω ξαναδεί σύννεφα να μετακινούνται τόσο γρήγορα.

Η πλάκα είναι πάντως ένα περιστέρι που έχει φωλιά στο κλαδί μπροστά απ' το μπαλκόνι μου. Το άτιμο με τόσο αέρα και κούνημα, μένει κολλημένο μες στη φωλιά. Κι η φωλιά ούτε λόγος να πέσει απ' τον αέρα.

Κι εμείς μετά γκρινιάζουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: