Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Spyware pawned...

Δε χρειάζεται πολύ να γίνει χαμός όταν δε ξέρεις κι ανακατεύεσαι με κάτι...

Ενας γνωστός λοιπόν πρόσφατα σχετικά έβαλε Ιντερνετ... Ε όλοι ξέρουμε πόσο πώρωση είναι τον πρώτο καιρό. Κι αυτός λοιπόν βρήκε το μέσο για ν' αρχίσει ν' αντιγράφει παιχνίδια.

Αντιγράφει το δισκάκι και κατεβάζει και το crack για να λειτουργεί κανονικά.

Ε ποιός ξέρε πού διάολο μπήκε, έκανε τον υπολογιστή του σουρωτήρι. Κάθε τόσο μου λέει του βγαίνει ένα μήνυμα που του λέει ότι ο υπολογιστής του έχει προσβληθεί από κάτι μπλα μπλα μπλα.

Τα antispyware προγράμματα που του έχω προτείνει δεν έκαναν και ιδιαίτερη διαφορά. Το avast βρήκε ένα δύο, τα σούταρε αλλά...

Με λίγα λόγια έχει γίνει χαμός. Του βγαίνουν μηνύματα, τα κακόβουλα προγράμματα δεν έχουν εξαλειφθεί, αυτός δε ξέρει τί άλλο να κάνει, εγώ δε ξέρω τί άλλο να του πώ μιας και δε μπορώ να έχω προσωπική άποψη με το θέμα μιας κι είμαι Θεσ/νίκη.

Μάλλον για format πάει...

7 σχόλια:

uncle είπε...

βάλε ενα ρουτεράκι να ησυχάσεις.

leonpant είπε...

Να πάει για format και μετά αν μπορείς εξήγησέ του λίγο τα βασικά για ασφάλεια...Τέλος πάντων , τα δεδομένα μπορεί να τα σώσει ;

uncle είπε...

σίγουρα πάει για format.
απο την άλλη είναι δεδομένο οτι κάποιες σελίδες με crack έχουν ποπ απ με spyware και γεια σας μετά.
μια και πρωτύτερα δεν είχα διαβάσει πως ο φίλος είναι νέουρας, θεωρώ δεδομένο οτι δεν έχει ρουτερ αλλά και στη χειρότερη δηλ. με το μοντεμ δεν έχει firewall.

η συμβουλή μου λοιπόν είναι:
1)format
2)αν συνεχίσει με το μοτίβο modem, γρήγορα εγκατάσταση και setαρισμα ενός software firewall
3)στην καλύτερη αγορά router, που προστατεύεται απο μόνο του (εκτός αν είναι πολύ duh και ανοίξει όλες τις πόρτες)

Wise_One είπε...

Router έχει. Απλά σε κάποια φάση είδε ότι το zonealarm ήταν κλειστό αλλά ήταν ήδη αργά. Το είδε μετά όλα αυτά τα καφριλίκια. Πρέπει να έχει κανα 2-3 trojans να περιφέρονται στον υπολογιστή του...

Φαντάζομαι ότι μάλλον θα το πάει σε καναν τεχνικό γιατί εντάξει, φορμάτ δε ξέρει να κάνει και πού να κάθομαι να του εξηγώ.

Ελπίζω να μου στείλει τα ονόματα των trojans μπας και βρώ κανα πρόγραμμα εκκαθάρισης αποκλειστικά γι' αυτά.

Unknown είπε...

1) Format
2) Install: NOD32 Antivirus
3) Install: Sygate firewall
4) Install: Spybot - Search & Destroy

Και θα είναι κομπλέ σαν κι εμένα, for life :)

Α, επίσης συμφωνώ με τον UNCLE που είπε για το router.

uncle είπε...

πέρα για πέρα λάθος βρίσκω την ταυτόχρονη χρήση Hardware & Software firewall.

Το σωστό είναι να υπάρχει ένα απο τα δυο. Γιατί το Zonealarm σου βγάζει popup για να ανοίξει μια πόρτα, άσχετα αμα απο το router έχεις πει να μείνει κλειστεί.

Εν πασι, περαστικά στον φίλο.

Wise_One είπε...

Απλά το χαζό είναι ότι παρ' όλο που του είχα εγκαταστήσει όποια προγράμματα χρειαζόταν, τη βλακεία πήγε και την έκανε.

Περιμένω να μου στείλει mail τώρα να δώ τί έκανε.

Το NOD32 είναι γαμάτο πρόγραμμα κι ΕΛΠΙΖΩ κάποια φορά να το βάλω κι εγώ.