Σάββατο 25 Αυγούστου 2007

Photobucket

Εψαχνα τώρα το το βράδυ να βρώ τρόπο να βάλω φωτογραφία στο προφίλ μου.

Το imageshack είναι μια βλακεία και μισή τελικά. Δε δείχνει σωστά τη φωτογραφία στο προφίλ άσχετα που δε δίνει direct link για γενική χρήση.

Μέσω του webalbum του picasa δεν κατάφερα και πολλά. Απ' όσο είδα κι αυτό δε δίνει direct link.

Θυμήθηκα μετά το photobucket που μου 'χε προτείνει ένας φίλος. Εντάξει, το πρόγραμμα τα σπάει. Εκτός του ότι δίνει (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!) direct link για να μπει σε προφίλ κλπ, είναι άπαιχτο όσον αφορά τη σχεδίαση κι άλλα.

Με ένα το πολύ λεπτό που το χρησιμοποίησα ανεβάζοντας τις φωτογραφίες, έπαθα πλάκα. Αξίζει πραγματικά για συνεχή χρήση. Τουλάχιστον εγώ θα το χρησιμοποιώ. Ψάξτε το κι εσείς.

3 σχόλια:

Erisadesu είπε...

www. photosuck. gr

το bucket δεν με βολεύει καθόλου να σου πω

Wise_One είπε...

Δε ξέρω ρε συ, μόνο και μόνο που δίνει direct link για τη φωτο, μ' έχει σώσει σε πολλά site.

leonpant είπε...

@Wise_One :
Έχω την εντύπωση ότι το imageshack δίνει direct link. Όταν ανεβάζεις την εικόνα το τελευταίο πεδίο κάτω κάτω γράφει Direct Link. Μάλιστα ένα παιδί που βοηθούσα είχε βάλει εικόνα στο profile του από το imageshack.Τώρα ίσως το photobucket να είναι πιο εύχρηστο , δεν το έχω δοκιμάσει.