Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

σ' όλους εσάς που μπαίνετε στο blog μου... Είτε είστε τακτικοί αναγνώστε είτε προσωρινοί, οφείλω να σας ευχαριστήσω.

Το Μάρτιο που δημιούργησα το blog δεν πίστευα ότι θα έχει την παρούσα κίνηση. Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα πολλά άτομα μπαινοβγαίνουν και είτε σχολιάζουν είτε απλά παρακολουθούν.

Πολλές φορές που γυροφέρνω σε άλλα blogs και βλέπω μεγάλο αριθμό σχολίων σκέφτομαι ότι καλά θα ήταν να έχω κι εγώ τόση κίνηση. Αλλά με λίγο καλύτερη σκέψη δεν κι ό,τι καλύτερο. Πρέπει κάθε τόσο να παρακολουθείς τί γράφει ο καθένας και το σημαντικότερο να τροφοδοτείς συνεχώς τους αναγνώστες σου με νέα κείμενα.

Δε ξέρω αν είχα επικεντρώσει το γράψιμό μου σε συγκεκριμένο θέμα ότι θα είχα ενδεχομένως περισσότερους αναγνώστες. Μ' αρέσει που το έχω έτσι λίγο χύμα γιατί απλά γράφω ό,τι σκέφτομαι. Στην αντίθετη περίπτωση ίσως κάποια στιγμή στέρευα από ιδέες και δεν είχα τί να γράψω για καιρό.

Τις τελευταίες μόνο μέρες που έχω βάλει το google analytics να μαζεύει στατιστικά, φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλη κίνηση. Δε θα δημοσιεύσω στατιστικά, το θεωρώ χαζό. Ούτως ή άλλως το έκανα μόνο και μόνο για να βλέπω πόσοι μπαίνουν.

Πολλά είπα. Καιρός να σταματήσω το post. Θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι. Και για δική σας διευκόλυνση αλλά και για δική μου, προτείνετέ μου κάποια πράγματα που θα θέλατε να διορθώσω ή να προσθέσω στο blog.

Σας αφήνω μ' έν' ακόμα μεγάλο ευχαριστώ...

1 σχόλιο:

Giannis P. είπε...

Πολύ καλό το Google Analysis. Εαν μπορούσα να εγκαταστήσω και το tracking code στο δικό μου blog θα δούλευe καλύτερα πιστεύω χαχαχα.