Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Περίεργα πράγματα...

Αυτή τη στιγμή νιώθω εντελώς χάλια. Βασικά όχι "χάλια" απλά πάρα πολύ περίεργα. Περνάνε πολλά πράγματα απ' το μυαλό μου και μάλλον είμαι λυπημένος ή κάτι τέτοιο....

Ενας πάρα πολύ καλός φίλος μου φεύγει σε κανα 2 μέρες. Μετακομίζουν σε ένα χωριό έξω απ' τα Τρίκαλα. Ο πατέρας του είναι στρατιωτικός (ήταν βασικά) και τώρα που συνταξιοδοτήθηκε αποφάσισαν να κατεβούν εκεί κάτω. Τόσα χρόνια δε μπόρεσε να πάρει μετάθεση για εκεί αλλά τώρα θα κατέβει.

Το κακό είναι ότι δε μπόρεσα να δώ αρκετά το φίλο μου. Εντάξει, μένει λίγα μέτρα μακριά από μένα αλλά 2 βδομάδες που είμαστε στη Ξάνθη δε κάναμε πιστεύω αρκετά πράγματα. Πήγαμε μερικές φορές για καφέ σε κάποια παραλία. Ερχόταν σπίτι μου και καθόμασταν. Βγήκαμε μόλις εχθές έξω για ποτό. Αλλά τέλος πάντων, έχω την αίσθηση ότι δεν τον είδα αρκετά...

Το αυτοκίνητο το έχω ψιλοβαρεθεί. Εχω πάρει τώρα για το καλοκαίρι το αυτοκίνητο του παππού μου. Κυρίως επειδή οδηγεί ελάχιστα τώρα. Ετσι είπα να το φέρω σπίτι και να οδηγώ εκείνο για να μη τα φτύσει παρκαρισμένο. Αλλωστε ένα χειμώνα εκεί παρκαρισμένο θα είναι.

Το ότι έχω δίπλωμα πάντως έχει και τ' αρνητικά του. Κυρίως για πράγματα που θα προτιμούσα ν' αποφύγω. Για παράδειγμα αυτή τη βδομάδα πήγα κάποιες φορές τη θεία μου με το μικρό ξαδερφάκι μου και τη μάνα μου στη παραλία για μπάνιο. Επειδή ουσιαστικά ο θείος μου δε μπορεί να τους πάει λόγω της δουλειάς του. Εντάξει, "δε θα τους πάς; Θεία σου είναι!". Απλά όπως είναι λογικό, θα προτιμούσα να πάω με τα φιλαράκια για μπάνιο ή για καφέ.

Το να πηγαινοέρχομαι με το αυτοκίνητο για διάφορες δουλειές δε με πειράζει. Αλλωστε μ' αρέσει να οδηγώ μες στην πόλη.

Η άλλη η παρέα μου τη Δευτέρα γύρισε από ένα κάμπινγκ που πήγαν. Εχθές μπόρεσα να τους δώ που βγήκαμε για ποτό. Και μ' αυτούς λέμε να πάμε για κανα μπανάκι αλλά βλέπω ότι μειώνεται πολύ ο ελεύθερος χρόνος (θα πώ σε λίγο γιατί).

Περιμένω κι έναν άλλο φίλο να έρθει από Αθήνα. Λογικά την Κυριακή ή τη Δευτέρα θα έρθει. Οπως και να το κάνουμε θα πρέπει να βρεθώ και μ' αυτόν για καφέ ή οτιδήποτε άλλο. Εχω να τον δώ απ' το Πάσχα. Κι επειδή κυρίως μαζί μου κάνει παρέα, θα με "πρίζει" κάθε τρεις και λίγο να πάμε για καφέ κλπ.

Μη ξεχνάμε βέβαια ότι πρέπει να διαβάσω και για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Κατά τις 17 Αυγούστου σκοπεύω να γυρίσω Θεσσαλονίκη οπότε πρέπει να διαβάσω καλά τα περισσότερα μαθήματα πριν πάω. Μετά θα έχουμε 2 βδομάδες μαθημάτων και μετά εξεταστική.

Ελα όμως που αν το καλοσκεφτείς έχω λιγότερο από ένα μήνα για διάβασμα. Πρέπει δηλαδή σ' αυτόν το μήνα και να διαβάσω αλλά και να βρεθώ με την παρέα. Ειδικά με το φίλο απ' την Αθήνα γιατί δε τον βλέπω και συχνά.

Θα χάσω και μία μέρα που θα πρέπει να πάω τον παππού και τη γιαγιά μου στο χωριό. Στις Φέρρες. Πρωί θα πάμε και προς το βράδυ θα γυρίσουμε. Περίπου 2,5 ώρες πήγαινε-έλα. Μη σχολιάσω το ότι θα βαρεθώ μέχρι θανάτου εκείνη τη μέρα γιατί θα είμαι μόνος μου και δε θα έχω κανέναν να μιλήσω. Ελπίζω να μπορέσει να έρθει και η μάνα μου. Οπως επίσης ελπίζω να πάμε μέχρι την Κυριακή γιατί αν αρχίσω διάβασμα τη Δευτέρα θα είναι δύσκολα.

Εννοείται πως σ' όλο αυτό το διάστημα όλο και κάτι θα συμβεί και θα χάσω κάποιες μέρες.

Ολ' αυτά μ' έχουν σχετικά αγχώσει και σήμερα ψιλομελαγχόλησα να πώ την αλήθεια... Ελπίζω να μπώ σε κανα ψευτο-πρόγραμμα τις επόμενες μέρες ώστε να προλάβω να τα κάνω όλα γιατί αλλιώς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: