Τρίτη 12 Ιουνίου 2007

Πήρα φορητό!!!!

Επιτέλους πήρα το φορητό που εδώ και ... 1 βδομάδα περίπου θέλω να πάρω.

Βασικά μου είχε κολλήσει τον τελευταίο καιρό. Εβλεπα συνέχεια στη σχολή φορητούς, ένας φίλος μου έχει κι αυτός φορητό ε και όπως να 'ναι μου κόλλησε και μένα.

Ε τα έβαλα λοιπόν κάτω, συμφωνούσε και ο πατέρας για φορητό οπότε λέω πάω και παίρνω.

Δεν έψαξα και πάααααρα πολύ. Στα χρήματα που ήθελα να δώσω δε βρίσκεις και υπερβολικά πολλά μοντέλα. Πάντως ο ΗΡ που πήρα είναι πολύ ωραίος. Κάποια στιγμή αύριο θα ανεβάσω και καμιά φωτογραφία...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλοριζικο το μηχανημα!Θα'θελα και εγω να εχω ενα αλλα πολυ απλο,ισα ισα να παιζει μουσικη και pdfs.

Wise_One είπε...

Να 'σαι καλά ρε φίλε.

Πάντως υπάρχουν και πολύ φτηνά μηχανηματάκια. Και με 600€ βρίσκεις. Και είναι αρκετά αξιόλογα σε πληροφορώ.

Αν θες να ψάξω να σου βρω μερικά και να σου δώσω links, κάτι μπορώ να κάνω το απόγευμα.

Ανώνυμος είπε...

Ναι το ξερω αλλα και παλι 600 ευρω ειναι πολλα για μενα αυτη τη στιγμη,εχω αλλες προτεραιοτητες.

Paris είπε...

Με 'γειές...