Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Οι δολοφόνοι είναι 3D...

Με το που τέλειωσα το προηγούμενο post μου, θυμήθηκα κάτι άλλο το οποίο αξίζει να μπει σε ξεχωριστό post γιατί είναι ολόκληρο θέμα από μόνο του. Μία λέξη θα πώ μόνο.

MMORPG. Massive Multiplayer Online Role Playing Game.

Σ' αυτή την κατηγορία ανήκουν παιχνίδια όπως το World of Warcraft, το Lineage II, το GuildWars κι άλλα.

Θα αναφερθώ πρώτα στους "καμμένους" και μετά στο κύριο μέρος του post μου.

Ποιοί είναι οι "καμμένοι". Αυτοί που έχουν ξενυχτήσει άπειρες φορές στο pc για να "πάρουν κι αυτό το level", αυτοί που ίσως δε βγουν για μια βόλτα γιατί "έχει siege τώρα, δε μπορώ" ή "να τελειώσω το quest πρώτα και πάμε, αυτοί που χρησιμοποιούν ενδεχομένως στην ομιλία τους λέξεις όπως "pk", "pvp", "lol", "omg", "buff" και τέτοια. Αυτοί που έχουν πληρώσει τεράστια ποσά σε internet cafe επειδή δεν έχουν internet σπίτι τους.

Βλέπω και το συγκάτοικό μου. Απειρες ώρες στο pc και παίζει. Αν τον αφήσεις είναι ικανός να είναι όλη μέρα. Θα σηκωθεί μόνο για να φάει. Ο αδερφός ενός κολλητού μου. Επαιζε Lineage II με τα δεκάωρα. Επρηζε τον κολλητό μου "κοίτα τώρα το siege", "κοίτα θα πάρω level", "κοίτα έρχεται να πολεμήσει χωρίς buff". Ευτυχώς που έβαλε internet στο σπίτι. Θα πλήρωνε ακόμα αμύθητα ποσά σε internet cafe.

ΟΚ, get a life...

Και πάμε τώρα το κυρίως πιάτο. Η τρέλα που πιάνει μερικούς για τέτοια παιχνίδια, είναι τόσο μεγάλη που θα σκοτώσουν για κάτι ασήμαντο (σημαντικό γι' αυτούς).

Αναφέρομαι φυσικά στα γεγονότα που μας έρχονται από Ανατολή μεριά, για κάποιους Κορεάτες, Ιάπωνες δε θυμάμαι οι οποίοι ενεπλάκησαν σε φόνο. Για να γράψω τί θυμάμαι...

Οι δύο αυτοί φίλοι έπαιζαν φανατικά ένα mmorpg. Δε θυμάμαι ποιό αλλά δεν έχει και σημασία. Ο ένας λοιπόν, μετά από πολύ κόπο κατάφερε να πάρει ένα πανάκριβο σπαθί το οποίο ήθελε για πολύ καιρό. Ο φίλος του λοιπόν, πούλησε το σπαθί για πραγματικά χρήματα (ναι, γίνονται κι αυτά). Μόλις το έμαθε ο πρώτος, εξαγριώθηκε τόσο πολύ που πήγε και τον σκότωσε. Ετσι απλά. Για ένα σπαθί.

Με λίγα λόγια άστα να πάνε. Και στη μία περίπτωση και στην άλλη. Περιπτώσεις που μας δείχνουν ότι τα παιχνίδια έχουν σταματήσει να μπαίνουν στην κατηγορία της ψυχαγωγίας...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γενικά εμένα η αποψη μου ειναι οτι πρεπει να γυρισουμε σε πιο πρωτογονους τροπους διασκεδασης, κ πιο υγιεινοι ειναι κ πιο ''αθωοι''!
δυστηχως ομως ειναι εθιστικοτατη η βρωμοτεχνολογια, κ βουταμε με τα μουτρα μες τα pixel...

ALL HAIL PURE MUSCLE POWER...

Ταδε εφη ΤαρΑντουλας

Wise_One είπε...

Ετσι είναι ρε Ταράντουλας...

Πάλι καλά που δεν έχω σκοτώσει τον evmo μέχρι στιγμής γιατί πάλι μου πήρε χρήμα που μάζευα στο Bitefight...